Anonym bruker Skrevet 28. mars 2017 #1 Skrevet 28. mars 2017 Har så lyst på Converse sko, men usikker på om de vil passe meg, fordi jeg er liten altså er 165 høy og har kraftig benbygning om dere forstår meg. Legger ved bilde av de jeg ønsker meg. Hva tenker dere? Og et Spm til: må det være et par cm fra skoen til buksen, altså at huden synes litt, om dere forstår, sånn som på bilde.? Anonymkode: 46b0b...cc3
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2017 #3 Skrevet 29. mars 2017 Converse passer til de aller fleste (synes jeg). Kanskje ekstra fint/søtt på litt lave, kraftige jenter. Går også til hvilken som helst bukse. Det er i hvert fall min mening.. Anonymkode: 720ae...066
LoveDove Skrevet 29. mars 2017 #4 Skrevet 29. mars 2017 Jeg er 162, litt rundt i kantene og går nesten utelukkende med cons fra mars til oktober, med mindre det er sandalvær, dresscode eller på annet vis behov for noe annet. Kan brukes til alle bukser, og dessuten til shorts, kjoler og skjørt.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2017 #5 Skrevet 29. mars 2017 13 minutter siden, LoveDove skrev: Jeg er 162, litt rundt i kantene og går nesten utelukkende med cons fra mars til oktober, med mindre det er sandalvær, dresscode eller på annet vis behov for noe annet. Kan brukes til alle bukser, og dessuten til shorts, kjoler og skjørt. Så bra 👍👏🏼😊😊 da bestiller jeg👍 Anonymkode: 46b0b...cc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå