Anonym bruker Skrevet 28. mars 2017 #1 Skrevet 28. mars 2017 Min treåring skal det til uka og jeg gruer meg så sinnsykt😔. Grunnen til det er at han er noe forsinket i utviklingen og har litt stor hodeomkrets. Må tilføye at han har alltid ligget høyt på kurven ifht hodeomkrets, helt lik sin storesøster ( ellers store hoder i fars familie). Jeg er livredd for hvilket svar vi kan få. Tenker både svulster/ skader. Han er ellers en fin gutt, fin i kontakten, viser følelser, kommuniserer med oss ( litt lite språk, men er tospråklig). Han er ikke den modigste til å klatre, hoppe, men absolutt bruker kroppen sin. Noen som har vært i samme situasjon og som vil dele sine erfaringer? Anonymkode: 656e3...9b7
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2017 #3 Skrevet 28. mars 2017 Hvordan er han forsinket? når begynte han å gå og å krabbe? Har han stagnert eller gått tilbake i utvikling, eller har det gått sakte framover hele tiden? Anonymkode: 5ba93...065
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 28. mars 2017 #4 Skrevet 28. mars 2017 Datteren min tok MR da hun var ca 3 år. Hun var også forsinket. Gruet meg jeg også. Gikk fint. Svarene var normale.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2017 #5 Skrevet 28. mars 2017 Så godt å høre. Hvordan er det med datteren din idag? Han har ikke stagnert opplever jeg. Han utvikler seg hele tiden, men i noe saktere tempo enn det som kanskje forventes. Som som nå så kommer det nye ord hele tiden, litt setninger. Siste han sa som var nytt er " pass deg" . Skjønte ikke med en gang hva han mente, men da han sa det hver gang det kom en bil langs veien så forstod jeg det😀 Anonymkode: 656e3...9b7
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2017 #6 Skrevet 29. mars 2017 Dytter litt på den igjen... Anonymkode: 656e3...9b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå