Gå til innhold

My Little Pony


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøper aldri noe med det på! Ser det er endel butikker som selger det. Men aldri i verden om jeg kjøper det, alt jeg tenker på når jeg ser "my little pony" er de voksne mannfolka (20-100 år) som går på "my little pony"-fester og kler seg ut som det, og som samler på my little pony- greier. Det er så jævlig ekkelt.

Anonymkode: b204a...223

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kjøper vel ikke bleier heller, da.

Skrevet
2 minutter siden, sug lut skrev:

Du kjøper vel ikke bleier heller, da.

:nigo:

Skrevet
4 minutter siden, sug lut skrev:

Du kjøper vel ikke bleier heller, da.

Ikke dine brukte.

Anonymkode: b204a...223

Skrevet

Hva er MLP-fest? Aldri hørt om... Mine to jenter leker mye med MLP, og det lå de da få lov til selvom alle voksne mannfolk tydeligvis går på grisete MLP-fester.

Anonymkode: 5b675...487

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er MLP-fest? Aldri hørt om... Mine to jenter leker mye med MLP, og det lå de da få lov til selvom alle voksne mannfolk tydeligvis går på grisete MLP-fester.

Anonymkode: 5b675...487

Det er en sær klubb/hobby ganske mange menn har. Kvalme greier

Anonymkode: b204a...223

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er en sær klubb/hobby ganske mange menn har. Kvalme greier

Anonymkode: b204a...223

Det er da virkelig ikke noe "ganske mange menn" driver med, her snakker vi noen få avvikere. Det er større grunn til å unngå å kjøpe sko eller undertøy.

Skrevet
25 minutter siden, sug lut skrev:

Det er da virkelig ikke noe "ganske mange menn" driver med, her snakker vi noen få avvikere. Det er større grunn til å unngå å kjøpe sko eller undertøy.

Nei, det er mange menn.. tusenvis. herlighet så uvitende du er

Anonymkode: b204a...223

Skrevet
1 time siden, sug lut skrev:

Du kjøper vel ikke bleier heller, da.

Leeeeeeer. 

Ekle bilder i hodet. :kvalm::nigo:

Anonymkode: d9ca6...c0d

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er mange menn.. tusenvis. herlighet så uvitende du er

Anonymkode: b204a...223

Det er ikke tusenvis! Det er en håndfull! Er det mulig!?

Skrevet

Da sier jeg som andre, du kjøper vell ikke bleier og annet barneutstyr? Det finnes nemlig menn og kvinner som har som fetisj og kle seg som babyer og ligge i vogn.

De bruker bleier, smokk, tåteflaske.

Skrevet

Jeg kjøper ikke my little pony fordi det er overpriset plast-ræl som sannsynligvis er laget på fabrikker med elendige arbeidsforhold. Har ingen problemer med at noen menn liker rosa plastponnier, det handler om å leve ut noe barnslig og småjentete i seg selv. I Japan er tegneserier, tegnefilm og dataspill like vanlig hobby blant voksne menn som små barn.

Anonymkode: 8ed54...b50

Skrevet

Frem til i dag har jeg levd i lykkelig uvitenhet. 

Skrevet
56 minutter siden, Fandens Oldemor skrev:

Frem til i dag har jeg levd i lykkelig uvitenhet. 

Har du googlet? Anbefaler humoristiske briller på 😂😂😂

Skrevet
7 minutter siden, skjotta skrev:

Har du googlet? Anbefaler humoristiske briller på 😂😂😂

Ja, jeg googlet 😢

Skrevet
7 minutter siden, Fandens Oldemor skrev:

Ja, jeg googlet 😢

Er det en ting jeg har lært her inne så er det og ikke Google alt mulig rart😂

Skrevet
26 minutter siden, Fandens Oldemor skrev:

Ja, jeg googlet 😢

Jeg synes de er litt søte jeg. 

En populær teori på hvorfor voksne menn synes my little pony er så fasinerende er at den jo i stor grad omhandler sterke kvinnelige rollemodeller og enkle historier om de små men viktige problemene. Ponniene redder ikke verden, de redder vennene sine fra å være alene eller fra å være triste... dette appellerer visst til voksne, unge menn 😁

Jeg kan tenke meg mye verre ting en 25 åring  kan være fasinert av.

Husk at bronies har ingenting med sex eller fetisjisme å gjøre. De løper ikke rundt kledd slik på jobb, men kler seg ut på lik linje med andre cosplayere.

Skrevet

Kanskje vi har sett helt forskjellige bilder da, for de jeg så på var langt fra søte :P

Neida, det finnes nok verre, som f.eks. disse bleiemennene som ble nevnt over. Men for pripne meg var det sært nok :) 

Skrevet
4 timer siden, Majamortil2 skrev:

Det er ikke tusenvis! Det er en håndfull! Er det mulig!?

Det er...tusenvis. Iallefall hundrevis.

Anonymkode: ee705...548

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det er...tusenvis. Iallefall hundrevis.

Anonymkode: ee705...548

Facebookgruppa viser 44 000 stykker. Så tusenvis.

Anonymkode: ee705...548

Skrevet

Å bronies😂😂 Det er så sært. Men mer utbredt enn man skulle tro. Jeg vet faktisk om to!

Skrevet

Altså, om man tenner på gutta på spor nitten...

Skrevet
6 timer siden, Mamma_til_2 skrev:

Da sier jeg som andre, du kjøper vell ikke bleier og annet barneutstyr? Det finnes nemlig menn og kvinner som har som fetisj og kle seg som babyer og ligge i vogn.

De bruker bleier, smokk, tåteflaske.

Sånn f.eks. Både smokk, bleie og pony

bronie.jpg

Anonymkode: 509b9...8cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...