Anonym bruker Skrevet 28. mars 2017 #1 Skrevet 28. mars 2017 Jeg kjøper aldri noe med det på! Ser det er endel butikker som selger det. Men aldri i verden om jeg kjøper det, alt jeg tenker på når jeg ser "my little pony" er de voksne mannfolka (20-100 år) som går på "my little pony"-fester og kler seg ut som det, og som samler på my little pony- greier. Det er så jævlig ekkelt. Anonymkode: b204a...223
skinnfilla Skrevet 28. mars 2017 #3 Skrevet 28. mars 2017 2 minutter siden, sug lut skrev: Du kjøper vel ikke bleier heller, da.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2017 #4 Skrevet 28. mars 2017 4 minutter siden, sug lut skrev: Du kjøper vel ikke bleier heller, da. Ikke dine brukte. Anonymkode: b204a...223
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2017 #5 Skrevet 28. mars 2017 Hva er MLP-fest? Aldri hørt om... Mine to jenter leker mye med MLP, og det lå de da få lov til selvom alle voksne mannfolk tydeligvis går på grisete MLP-fester. Anonymkode: 5b675...487
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2017 #6 Skrevet 28. mars 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva er MLP-fest? Aldri hørt om... Mine to jenter leker mye med MLP, og det lå de da få lov til selvom alle voksne mannfolk tydeligvis går på grisete MLP-fester. Anonymkode: 5b675...487 Det er en sær klubb/hobby ganske mange menn har. Kvalme greier Anonymkode: b204a...223
sug lut Skrevet 28. mars 2017 #7 Skrevet 28. mars 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er en sær klubb/hobby ganske mange menn har. Kvalme greier Anonymkode: b204a...223 Det er da virkelig ikke noe "ganske mange menn" driver med, her snakker vi noen få avvikere. Det er større grunn til å unngå å kjøpe sko eller undertøy.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2017 #8 Skrevet 28. mars 2017 25 minutter siden, sug lut skrev: Det er da virkelig ikke noe "ganske mange menn" driver med, her snakker vi noen få avvikere. Det er større grunn til å unngå å kjøpe sko eller undertøy. Nei, det er mange menn.. tusenvis. herlighet så uvitende du er Anonymkode: b204a...223
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2017 #9 Skrevet 28. mars 2017 1 time siden, sug lut skrev: Du kjøper vel ikke bleier heller, da. Leeeeeeer. Ekle bilder i hodet. Anonymkode: d9ca6...c0d
Majamortil2 Skrevet 28. mars 2017 #11 Skrevet 28. mars 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Nei, det er mange menn.. tusenvis. herlighet så uvitende du er Anonymkode: b204a...223 Det er ikke tusenvis! Det er en håndfull! Er det mulig!?
Mamma_til_2 Skrevet 28. mars 2017 #12 Skrevet 28. mars 2017 Da sier jeg som andre, du kjøper vell ikke bleier og annet barneutstyr? Det finnes nemlig menn og kvinner som har som fetisj og kle seg som babyer og ligge i vogn. De bruker bleier, smokk, tåteflaske.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2017 #13 Skrevet 28. mars 2017 Jeg kjøper ikke my little pony fordi det er overpriset plast-ræl som sannsynligvis er laget på fabrikker med elendige arbeidsforhold. Har ingen problemer med at noen menn liker rosa plastponnier, det handler om å leve ut noe barnslig og småjentete i seg selv. I Japan er tegneserier, tegnefilm og dataspill like vanlig hobby blant voksne menn som små barn. Anonymkode: 8ed54...b50
Fandens Oldemor Skrevet 28. mars 2017 #14 Skrevet 28. mars 2017 Frem til i dag har jeg levd i lykkelig uvitenhet.
skjotta Skrevet 28. mars 2017 #15 Skrevet 28. mars 2017 56 minutter siden, Fandens Oldemor skrev: Frem til i dag har jeg levd i lykkelig uvitenhet. Har du googlet? Anbefaler humoristiske briller på 😂😂😂
Fandens Oldemor Skrevet 28. mars 2017 #16 Skrevet 28. mars 2017 7 minutter siden, skjotta skrev: Har du googlet? Anbefaler humoristiske briller på 😂😂😂 Ja, jeg googlet 😢
Mamma_til_2 Skrevet 28. mars 2017 #17 Skrevet 28. mars 2017 7 minutter siden, Fandens Oldemor skrev: Ja, jeg googlet 😢 Er det en ting jeg har lært her inne så er det og ikke Google alt mulig rart😂
skjotta Skrevet 28. mars 2017 #18 Skrevet 28. mars 2017 26 minutter siden, Fandens Oldemor skrev: Ja, jeg googlet 😢 Jeg synes de er litt søte jeg. En populær teori på hvorfor voksne menn synes my little pony er så fasinerende er at den jo i stor grad omhandler sterke kvinnelige rollemodeller og enkle historier om de små men viktige problemene. Ponniene redder ikke verden, de redder vennene sine fra å være alene eller fra å være triste... dette appellerer visst til voksne, unge menn 😁 Jeg kan tenke meg mye verre ting en 25 åring kan være fasinert av. Husk at bronies har ingenting med sex eller fetisjisme å gjøre. De løper ikke rundt kledd slik på jobb, men kler seg ut på lik linje med andre cosplayere.
Fandens Oldemor Skrevet 28. mars 2017 #19 Skrevet 28. mars 2017 Kanskje vi har sett helt forskjellige bilder da, for de jeg så på var langt fra søte Neida, det finnes nok verre, som f.eks. disse bleiemennene som ble nevnt over. Men for pripne meg var det sært nok
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2017 #20 Skrevet 28. mars 2017 4 timer siden, Majamortil2 skrev: Det er ikke tusenvis! Det er en håndfull! Er det mulig!? Det er...tusenvis. Iallefall hundrevis. Anonymkode: ee705...548
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2017 #21 Skrevet 28. mars 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det er...tusenvis. Iallefall hundrevis. Anonymkode: ee705...548 Facebookgruppa viser 44 000 stykker. Så tusenvis. Anonymkode: ee705...548
Blondzilla Skrevet 28. mars 2017 #22 Skrevet 28. mars 2017 Å bronies😂😂 Det er så sært. Men mer utbredt enn man skulle tro. Jeg vet faktisk om to!
sug lut Skrevet 28. mars 2017 #23 Skrevet 28. mars 2017 Altså, om man tenner på gutta på spor nitten...
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2017 #24 Skrevet 28. mars 2017 6 timer siden, Mamma_til_2 skrev: Da sier jeg som andre, du kjøper vell ikke bleier og annet barneutstyr? Det finnes nemlig menn og kvinner som har som fetisj og kle seg som babyer og ligge i vogn. De bruker bleier, smokk, tåteflaske. Sånn f.eks. Både smokk, bleie og pony Anonymkode: 509b9...8cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå