Gå til innhold

Foreldre og barn blad reklamen over her..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Den kommer på reklame innslaget over her rett som d er. 6?utgaver og vognpose(fleece) for under 300. 

Noen som anfaler/ikke anbefaler en sånn pose? 

Jeg tror vi kommer til å ha nytte av den, siden jenta her kaster alt fra vogna.., ligget uten lue hele vinteren🙉  Godt inni vognposen da 😊 Men til våren med dyne/teppe kan bli vanskelig.. 

Og så synes jeg bladet er egentlig ganske ok. Hatt d før😊

Hadde dere ville kjøpt d tilbudet? 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...