gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 27. mars 2017 #1 Skrevet 27. mars 2017 Den kommer på reklame innslaget over her rett som d er. 6?utgaver og vognpose(fleece) for under 300. Noen som anfaler/ikke anbefaler en sånn pose? Jeg tror vi kommer til å ha nytte av den, siden jenta her kaster alt fra vogna.., ligget uten lue hele vinteren🙉 Godt inni vognposen da 😊 Men til våren med dyne/teppe kan bli vanskelig.. Og så synes jeg bladet er egentlig ganske ok. Hatt d før😊 Hadde dere ville kjøpt d tilbudet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå