Anonym bruker Skrevet 27. mars 2017 #1 Skrevet 27. mars 2017 Jeg syns dette er litt trist. Jeg har et barn med en jeg skulle flytte sammen med men jeg avsluttet det da jeg fant ut han var utro. Etter det har jeg datet den ene mannen etter den andre og nesten alle har slitt psykisk. Skjønner ikke helt hva jeg gjør feil. Litt teit men har liksom ikke helt lyst til å gå hele livet mitt uten å ha bodd sammen med noen og dele livet mitt med noen Anonymkode: 01f5a...d02
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2017 #2 Skrevet 27. mars 2017 Du må velge andre typer menn enn du har gjort frem til nå. Anonymkode: 5915d...d3f
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2017 #3 Skrevet 27. mars 2017 Jeg er første kjæreste samboeren min bor med. Han var 36 da vi flyttet sammen Anonymkode: e72f5...da4
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2017 #4 Skrevet 27. mars 2017 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du må velge andre typer menn enn du har gjort frem til nå. Anonymkode: 5915d...d3f Det som er så vittig at jeg har gjort det for er lei. Men alle viser seg å være like. Jeg har gått for typer som absolutt ikke er min type, noen som er min type. Føler jeg har prøvd det meste nå. Selvtilliten min er ødelagt men tror jeg må prøve å møte noen ute for Internett. Anonymkode: 01f5a...d02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå