Anonym bruker Skrevet 27. mars 2017 #1 Skrevet 27. mars 2017 Jeg er bare halvveis i første trimester. Var det slik at man ikke kunne ta NOE febernedsettende? Hva annet hjelper i så fall? Og var det slik at feber kunne øke faren for spontanabort? Anonymkode: 65668...ae4
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2017 #2 Skrevet 27. mars 2017 Paracet kan du vel spise, men ikke ibux? Anonymkode: 10866...4ad
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2017 #3 Skrevet 27. mars 2017 Feber er et tegn på at kroppen jobber med å bekjempe noe. Vet ikke hvordan det er meg deg, om du alltid tar febernedsettende når du har feber, men det gjør vanligvis ikke jeg. Nå har jeg ikke hørt verken at gravide ikke kan ta febernedsettende, eller at feber kan øke faren for spontanabort, men slik erfaring jeg har med sykdom/feber, er at det forsvinner av seg selv når kroppen har bekjempet det det jobber med. Anonymkode: 4b364...6b1
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2017 #4 Skrevet 27. mars 2017 Du er altså 5-6 uker på vei? Får du høy feber kan du ta paracet. Anonymkode: c32bb...747
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå