Anonym bruker Skrevet 27. mars 2017 #1 Skrevet 27. mars 2017 Hva er det mest irriterende dere vet i kjøpegrupper på Facebook eller Finn ? Mine er : prute på ting å ikke betale for seg ( lover føre over penger for varen og det kommer aldri noen penger) Anonymkode: 58c55...4b8
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2017 #2 Skrevet 27. mars 2017 At folk(spesielt utlendinger) vil kjøpe noe du ikke har for salg. Ene gangen skulle jeg selge en softbag for 250 kr. Og samme hvor mye jeg forklarte at det bare var bag og ikke vogn, kom han stadig vekk med nye bud på vogn, bagen var han ikke interessert i. Folk som vil ha ting levert, fordi de syns det blir for langt å reise å hente, snakk om maks 2 mil Anonymkode: 36504...c3d
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2017 #3 Skrevet 27. mars 2017 Folk som blir sure når du sier at det er for mye mas å sende en bagdel (til vogn) i posten. Folk som pruter.. Folk som er frekke og prøver å få deg til å kjøre 39 km, helt gratis, og levere varen på døra Folk som sier "jeg vil ha den", så hører du aldri noe mer Anonymkode: f6fd9...c58
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2017 #4 Skrevet 27. mars 2017 De som ikke klarer å svare ordentlig når man skal avtale tid og sted for henting. F.eks: "Hvor bor du?" Ingen svar lenge, og så har selger glemt hva du har spurt om eller ikke lest meldingen i det hele tatt, og svarer med det samme?!!! Man prøver igjen, og får tilslutt en svada-adresse, som man må mase over flere meldinger om å få litt mer fullstendig. Holmenkollåsen holder liksom ikke..... Anonymkode: 23c85...48c
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2017 #5 Skrevet 27. mars 2017 Ja enig , bor litt på utsiden av Oslo , og får ofte spørsmål , kan vi møtes i sentrum 😩 Når de skal kjøpe noe av meg Anonymkode: 58c55...4b8
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2017 #6 Skrevet 27. mars 2017 De som kjøper men aldri henter, så man må selge på nytt. Anonymkode: c4d38...0bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå