Gå til innhold

Akershus: Vekk med vinterdressen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært noen varme dager her med godt over 15 grader. Så på vinterdressene i barnehagen og tenkte.. er det noe vits i at de henger der? Det holder vel, uansett, med parkdress + fleece (ev. ull) under fremover? Liten sjans for at det blir vinterdresstemperaturer, selv om våren kan være både kald og varm? 

Hva tenker dere, lar dere den henge ennå?

Anonymkode: 40229...4b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vasket de i helgen og pakket dem bort i dag. Tenker det holder med softshelldressen og fleece, ev. regntøy og fleece. Cherroxene kan de bruke litt til, i og med at foret inni er begynt å bli slitt vekk. De får duge som gummistøvler ut mars, april kanskje. Vottene og vinterluene er også pakket vekk. Holder med vanter og tynne luer nå, tenker jeg. 

Og så er det jo ikke verre enn å plukke det fram igjen, hvis vinter'n melder sin ankomst på nytt. Håper virkelig ikke det...! 😅

Skrevet
3 minutter siden, Lessismore skrev:

Jeg vasket de i helgen og pakket dem bort i dag. Tenker det holder med softshelldressen og fleece, ev. regntøy og fleece. Cherroxene kan de bruke litt til, i og med at foret inni er begynt å bli slitt vekk. De får duge som gummistøvler ut mars, april kanskje. Vottene og vinterluene er også pakket vekk. Holder med vanter og tynne luer nå, tenker jeg. 

Og så er det jo ikke verre enn å plukke det fram igjen, hvis vinter'n melder sin ankomst på nytt. Håper virkelig ikke det...! 😅

Får ikke håpe det, nei.. Henger igjen 1 vinterdress i barnehagen. Men det som er så dumt er at personellet i denne bhg noen ganger på den største avdelingen er litt.. inkompetente.. de kan finne på å ta på vinterdress hvis det er 8 grader og regn. Den blir selvfølgelig gjennomvåt. Selv om det henger parkdress og regndress der. 

Så vil fjerne muligheten for å bruke vinterdressen så fort som mulig hoho. Vinterdressene skal hives, de er utslitte, kan ikke arves. Hadde vært så deilig å bare hive dem med én gang :P Men kanskje dumt? 

Anonymkode: 40229...4b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...