Gå til innhold

Hallo? Hvorfor er dere ikke oppe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mandagen er begynt. Det er morgon alt! Sover helt til etter klokken 7 gjør dere sikkert også. Når jeg var liten var der et uttrykk: syvsover, det var en som sov til etter klokken 7. En syvsover er en lat person. Når jeg var liten måtte vi opp halv fem for å stelle med dyrene.

Anonymkode: cda2a...7ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er bare misunnelig på oss som ligger og sover nå!

Anonymkode: 75f75...6af

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er bare misunnelig på oss som ligger og sover nå!

Anonymkode: 75f75...6af

Jeg har dusjet, spist frokost, matpakke er klar, tørket nyvaskede klær. I mens ligger dere syvsovere og later dere. Hva skulle jeg være sjalu for? Jeg er bare oppgitt over hvor late folk er.

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har dusjet, spist frokost, matpakke er klar, tørket nyvaskede klær. I mens ligger dere syvsovere og later dere. Hva skulle jeg være sjalu for? Jeg er bare oppgitt over hvor late folk er.

Få deg litt søvn, så blir du i bedre humør 😘

Skrevet

Har vært oppe en god stund, men henger ikke på nettet da vet du... ;)

Skrevet

jezez.... morrafolk 

Trenger ikke å stå opp før kl 7 før man må (helst nødssituasjon eller noe sånt) ... Helst skulle det ha vært ulovelig og stå opp før kl 9 tidligst,,,, :nigo:

Skrevet

Siden det er planleggingsdag i barnehagen så ser jeg ingen grunn til å stå opp et sekund før ungen våkner 😂

Og det betyr at vi skal sløve og se på TV minst en time nå, før vi i det hele tatt vurderer å gjøre noe fornuftig 😍

Anonymkode: 9962b...549

Skrevet

Er du kona til Per Olaf Lundteigen?

Anonymkode: 39be6...a7a

Skrevet

Nå skal jeg fortelle hvor lat jeg er; sto opp 7.05 skal straks levere i barnehagen. Når jeg kommer hjem skal jeg kaaanskje sette på en klesvask. Det jeg hvert fall vet jeg skal er å gå å legge meg igjen. Jeg skal nyte fridagen min i senga eller på sofaen. Koble ut det meste av plikter og hva som hadde vært lurt. Idag skal jeg ikke være lur.

Skrevet

Flere som sliter med å få opp små? Største har gått til skolen, men minste som skal i bhg vil ikke våkne 😁

Anonymkode: ed033...5f8

Skrevet

Ser ingen grunn til å stå opp før barna gjør. De sover ergo jeg ligger i sengen. Våknet riktignok da mannen sto opp i seks-tiden. Vi har god tid og godt av å hvile alle mann etter en lang og hektisk helg. 

Anonymkode: 23f58...3b0

Skrevet

Oppe i 6 tida her. Men har ikke tid til å oppdatere her hele tiden.

Skrevet

Jeg gjør som en god soldat, sover når jeg kan 😊

Skrevet

Egentlig er jo klokka 5 når den viser 6. Så ser ingen grunn til å stå opp midt på natta. 

Anonymkode: a1f15...b57

Skrevet

Digg å sove da. Ingenting i veien med det. Man blir pen, tynn og får bedre humør. 😃

Skrevet

Du må planlegge bedre, så slipper du å stå opp før fulgene fiser!

Skrevet

En syvsover er ikke en som sover til etter 0700. En syvsover er en av de syv kristne martyrer. Eller, en av de syv kristne som nettopp IKKE ble martyr, fordi de under Romerrikets forfølgelser gjemte seg i en hule og sov i 100 år. Da de våknet, var de like friske, og forfølgelsene var over.

Så du tar altså feil. Men selvgod er du, da.

Anonymkode: 1915f...1c7

Skrevet

Har ikke fjøs og dermed trenger ikke stå opp 06 eller 05 for å melke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...