Gå til innhold

Jeg har ingen gnist, jeg vil bare sove.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke deprimert. Likevel vil jeg bare sove, sove, før jeg hviler resten av dagen. Klarer bare det aller mest nødvendige i perioder. Jeg har symptomer på alt, men alle prøver som er tatt er fine. Jeg er ikke hypokonder, jeg er virkelig dårlig i perioder. Livet mitt passerer uten at jeg deltar. Jeg er tidvis deprimert, men ikke nå for tiden. Men er helt utslått, orker minimalt. Kroppen verker, nyrene verker, magen, hodet. Jeg svetter, jeg fryser. 

Jeg har energiske perioder også, jeg svinger ganske mye.Jeg er mer nede enn oppe.

Er det noen som har det så som meg? Hva er det med deg?

Anonymkode: b648e...93f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stoffskiftesykdom? Diabetes? Kreft?

Du må til lege!

Anonymkode: 60579...63b

Skrevet

Har du hatt kyssesyke, tvar, borrelia eller annen infeksjon i kroppen? Sånt kan sitte i lenge......

Gå til legen og sjekk deg!

Anonymkode: 6680c...5f5

Skrevet

Hva sier CRP? Blodsukker? Blodtrykk? Vitaminer og mineraler i kroppen? Kan kroppen bli påvirket av depressive episoder? Stoffskifte? Hvite blodlegemer? Matallergi? Hva skjer i de periodene du er "oppå"? Hva skjer når du er på vei ned igjen? Sover du nok? Hvordan er familielivet? Hvordan har du det på jobb? Analyser og skriv ned alt du spiser og gjør over en måneds tid. Lag liste over hva du spiser, aktiviteter du gjør + hvordan stemningsleie er. Vanskelig å komme i bunn på diffuse symptomer som dette, men en oversikt vil hjelpe lege.

Anonymkode: e7618...d26

Skrevet

Høres ut som du har ME (utmattelsessyndrom). Kjenner ei som har det veldig likt det du beskriver.

Anonymkode: 0d5c2...f0e

Skrevet

Legen finner ingenting og nevnte at jeg selvfølgelig kunne få en second opinion hos en annen lege. Legen sier han er helt sikker på at det ikke feiler meg noe fysisk, men at det er trist at jeg har det sånn her. 

Det dumme er at det ikke hjelper meg overhodet. Jeg føler meg like dårlig, er like slapp. Jeg klarer å karre meg til butikken 1 til to ganger i uka, det er omtrent alt i perioder. Legen overser at jeg har opplevd flere tilfeller av gul/oransje fettperler i toalettet sammen med avføring, siden ikke noe slår ut på blodprøver. I perioder har jeg ganske sterke smerteanfall fra mageregionen og i ryggen.

hi

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Legen finner ingenting og nevnte at jeg selvfølgelig kunne få en second opinion hos en annen lege. Legen sier han er helt sikker på at det ikke feiler meg noe fysisk, men at det er trist at jeg har det sånn her. 

Det dumme er at det ikke hjelper meg overhodet. Jeg føler meg like dårlig, er like slapp. Jeg klarer å karre meg til butikken 1 til to ganger i uka, det er omtrent alt i perioder. Legen overser at jeg har opplevd flere tilfeller av gul/oransje fettperler i toalettet sammen med avføring, siden ikke noe slår ut på blodprøver. I perioder har jeg ganske sterke smerteanfall fra mageregionen og i ryggen.

hi

Få en second opinion av en annen lege. Hjelper ikke det, så be om henvisning til en mage/tarmspesialist.

Anonymkode: e064a...a8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...