Anonym bruker Skrevet 26. mars 2017 #1 Skrevet 26. mars 2017 Sønnen på ti har fått ny kompis. Nyinnflyttet. Vært på besøk her endel. Litt freidig gutt egentlig. Virker som det er lite grenser. Sier frekke ting og forventer servering og oppvarting. I dag skulle de spise lunsj. Han spiste ikke skorper sa han og spiste innmaten på seks skiver. Så forlangte han mer brød. Jeg sa som sant var at det var tomt. De andre lå til tining. Da sier han at serveringen hos oss var kjip. Så jeg ba han rett og slett om å gå hjem og spise seg mett og så fikk han komme tilbake. Og jeg sa at hvis du har lyst å spise her noe mer så kan du tenke litt over hvordan man oppfører seg ved bordet. Han gikk og kom ikke tilbake. Så nå damer, er jeg egentlig klar for å bli halshugget. Jeg bare fikser ikke frekke barn. Anonymkode: 9bb31...129
Mamma_til_2 Skrevet 26. mars 2017 #2 Skrevet 26. mars 2017 Jeg hadde nok bedt han spise skorpene sine om han fortsatt var mer sulten.
Moratil3 Skrevet 26. mars 2017 #3 Skrevet 26. mars 2017 Syns du gjorde helt rett. Frekke og freidige barn trenger å bli satt på plass.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2017 #4 Skrevet 26. mars 2017 Hadde også sagt at skorpene skal spises opp før det kommer flere skiver på bordet. Anonymkode: c2776...163
*Miss Marple* Skrevet 26. mars 2017 #5 Skrevet 26. mars 2017 En tiåring får ikke ny skive før alt er spist opp, skorper og alt. Du var ikke for streng.
amandine Skrevet 26. mars 2017 #6 Skrevet 26. mars 2017 Absolutt helt greit. Jeg hadde sikkert gjort omtrent det samme.
Kira Skrevet 26. mars 2017 #7 Skrevet 26. mars 2017 Jeg synes du var altfor snill som lot han spise innmaten til seks brødskiver før du satte ned foten. Frekke unger må følge husets regler eller finne seg et annet sted å være.
hengedasken Skrevet 26. mars 2017 #8 Skrevet 26. mars 2017 synes du var både hyggelig og høflig og aldeles ikke streng. jeg kjenner at jeg nok hadde nevnt saken om jeg traff på foreldrene, slik at jeg kunne få vite hvordan de brukte praktisere en ukjip servering..,
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2017 #9 Skrevet 26. mars 2017 Han hadde ikke fått innmaten på de 5 siste skivene av meg, altså. Når det fortsatt ligger mat på asjetten, sier jeg at de skal spise opp det de har. Selv om det bare er skorper... Og gjester som sjikanerer kokken blir ikke bevertet hos oss, det er tabu! Anonymkode: dcfb8...fdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå