Gå til innhold

Blir klærene like rein på hurtigvask

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som vanlig bomulls program??

Mannen min vasker bare på hurtig program 🤔🤔🤔

Anonymkode: aeff7...c98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei :) Klær som bare er litt møkkete blir reint nok... Men bhg-klær vasker jeg alltid på 2-timers program. 

Anonymkode: fc264...1b4

Skrevet

Jeg vet ikke fakta på om det egentlig blir reint nok, men bruker hurtigprogram selv på klær som bare er litt svett. Mitt hurtigprogram er på en drøy time da, vet mange hurtigprogram er enda kortere enn det og hvis det hadde vært en 30 minutters så kunne jeg nok brukt det på klær som ikke er direkte skittent ja, men som er svettet litt i. 

Mine klær blir rene på den drøye timen da, også flekker forsvinner. Bruker aldri hurtigprogram på håndklær, truser, tuer osv som krever høy temperatur. Bruker jo høy temp nettopp fordi det er klær som ER veldig skittent/har bakterier, så da er ikke hurtigprogram logisk i mine øyne. 

Hurtigprogram altså kun på klær som ikke er superskitten. 

Skrevet

På min maskin det rent på hurtigprogrammet. På 40 og 60 grader tar det 1 t og 15 min. På 90 grader tar det 2 t og 5 min.

Bruker hurtigprogrammet stort sett hele tiden. Unntak er undertøy og bæsjekluter. Det vaskes på 90 grader på standardprogram.

Anonymkode: 3c613...741

Skrevet

Vårt hurtigprogram bruker 30-45 min. Jeg føler at det ikke er godt nok 🤔

Takk for deres erfaring 

Hi

Skrevet

Jeg har et ekspressprogram på 30 min, det bruker jeg når noe bare trenger å skylles av, f.eks tar jeg regntøyet på det innimellom 

Det vanlige vaskeprogrammet tar over 2 timer på 40 grader, trykker jeg inn hurtig-knappen rar det 1 time og 10 minutter, det gjør jeg nesten alltid, og tøyet blir rent. 

Anonymkode: e1b96...607

Skrevet

På nyere maskiner så kutter du ned tiden på programmet blir de like rein som på 3 t... Maskinen bruker bare mer strøm

På de gamle vasker de dårligere

Skrevet

Reine nok i massevis. Altså, om du ikke ser at de er skitne og de ikke lukter vondt, hva skal du bruke mer strøm for? Hurtigprogrammet her tar førti minutter, og alt annet enn sengetøy og håndklær og spesielt skitne klær går der.

Anonymkode: e025d...7e0

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Reine nok i massevis. Altså, om du ikke ser at de er skitne og de ikke lukter vondt, hva skal du bruke mer strøm for? Hurtigprogrammet her tar førti minutter, og alt annet enn sengetøy og håndklær og spesielt skitne klær går der.

Her har vi en gutt som både driter og pisser i klærene så jeg ønsker at klærene skal bli reine og er derfor negativ til hurtigprogram 😬😩

Hi

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her har vi en gutt som både driter og pisser i klærene så jeg ønsker at klærene skal bli reine og er derfor negativ til hurtigprogram 😬😩

Hi

Det vil definitivt gå under "ekstra skittent", ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...