Gå til innhold

Gått ned 10 kg,DET VISES IKKE!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så sykt frustrert! Jeg har klart å gå ned 10 kg,men det vises omtrent ikke! Trodde virkelig at det ville vises?Og ikke minst kjennes mer enn det gjør! Jeg veide i utgangspunktet 95.5 kg,veier nå 86. Er 176 cm høy. Kan da virkelig ikke hatt 10 kg vann ekstra? Er helt syldomsfri.. Kjenner motivasjonen renner helt ut,ikke noe gøy dette 😔😔😔

Anonymkode: 1a4f0...2d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Er så sykt frustrert! Jeg har klart å gå ned 10 kg,men det vises omtrent ikke! Trodde virkelig at det ville vises?Og ikke minst kjennes mer enn det gjør! Jeg veide i utgangspunktet 95.5 kg,veier nå 86. Er 176 cm høy. Kan da virkelig ikke hatt 10 kg vann ekstra? Er helt syldomsfri.. Kjenner motivasjonen renner helt ut,ikke noe gøy dette 😔😔😔

Det tror jeg ikke på! Jeg er sikker på at det synes! Stå på, tenk når du har nådd 10 nye kilo? Dette er jo fantastisk! Jeg anbefaler Heinz eplecidereddik for en nydelig og rask slankekur! Jeg heier på deg!

Skrevet

Det vises helt sikkert, men du som ser deg hver dag oppdager kanskje ikke de små endringene.

Jeg var som deg og har gått litt opp igjen, men nå skal jeg nedover. Skal vi gå sammen? 

Anonymkode: 13887...04c

Skrevet

Hvordan bruker du Heinz eddik? 

Anonymkode: 13887...04c

Skrevet

Heinz eplecidereddik, blandes med litt vann. Jeg likte å ta kanskje 1/2 desiliter og 1 desiliter vann morgen og kveld. 

Spiste i tillegg mindre. Tok av så det holdt! Fantastisk og billig. Men jeg var også på VG sin vektklubb bare for å lære om at feks 1 spiseskje brelett gir 12 kalorier mens 1 spisekje smør ga 112 kalorier. Ikke arrester meg på tall, poenget er at jeg lærte hva jeg kunne spise i kombinasjon med enkle grep. Grep som jeg følte at ikke ødela hverdagen.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Først av alt, du har vært superflink :) Når du var såpass overvektig, så er det ikke alltid så lett å se det selv, man blir litt blind. Er det ingen andre som ser det heller, merker du det ikke på tøyet?
Jeg er like høy som deg og har gått ned 20 kilo. Fra 110 til 90, og sliter med å se det selv. Jeg ser at jeg har gått ned, men jeg kan ikke forstå at det er 20 kilo.Men andre ser det veldig godt. Når jeg hadde gått ned 10 kilo, så så jeg det ikke i det hele tatt, merket det ikke noe særlig på tøyet heller. Men vekta viste at jeg gikk ned.

Så du må bare ikke gi opp, bare fortsett som du gjør.

Hvorfor tenker du at de 10 kiloene er vann, jeg skjønner ikke hva du mener med det?

Anonymkode: e96ae...686

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Først av alt, du har vært superflink :) Når du var såpass overvektig, så er det ikke alltid så lett å se det selv, man blir litt blind. Er det ingen andre som ser det heller, merker du det ikke på tøyet?
Jeg er like høy som deg og har gått ned 20 kilo. Fra 110 til 90, og sliter med å se det selv. Jeg ser at jeg har gått ned, men jeg kan ikke forstå at det er 20 kilo.Men andre ser det veldig godt. Når jeg hadde gått ned 10 kilo, så så jeg det ikke i det hele tatt, merket det ikke noe særlig på tøyet heller. Men vekta viste at jeg gikk ned.

Så du må bare ikke gi opp, bare fortsett som du gjør.

Hvorfor tenker du at de 10 kiloene er vann, jeg skjønner ikke hva du mener med det?

Anonymkode: e96ae...686

Om man bærer mye ekstra vann i kroppen,så vil det nesten ikke vises når det går bort. Det var det jeg mente :)

Skrevet

Jeg har gått ned 40 kg il nå og føler ikke at det vises. Føler meg like feit. 

Men ser jeg på gamle bilder så ser jeg jo at en hel menneskekropp med fett er borte altså. Så man ser det nok! Du bare ser det ikke selv :) 

Anonymkode: 9d4e1...a39

Skrevet

Tenk da på hvor mye man en liter vann, eller en kilo margarin ser ut. Du har seriøst gått ned 10 kilo, det må jo synes. Men lste et sted at psykologisk så kan man få samme effekt om man går ned i vekt som en med anoreksia, man ser ikke selv sin kropp for hva den egentlig er. Synet på deg selv som den du var henger fremdeles i. Altså ser du fremdeles en stor kropp i speilet, selvom ikke andre ser det. Kan sikkert googles. 

Anonymkode: 7aeb3...a67

Skrevet

Se for deg at du tar 10 kg kjøttdeig og klapper fast rundt på kroppen din. Det er det du har mistet, og det er klart at det synes! Du ser deg antagelig bare blind på deg selv. 

Skrevet

Tusen takk for støtte,det varmer veldig! Har enda noen kg som må bort,så er bare å bite tenne sammen og holde ut! Hadde så innmari lyst til å for en gangs skyld føle meg vel i sommer,så kostforandringene startet allerede i januar med snopkutt og spise sunnere.. Nesten ikke tatt inn alkohol heller,så føler jeg har gjort noe positivt for kroppen sin del. Nå får jeg bare håpe øynene henger med:)

Skrevet

Det er derfor man skal bruke målebånd i tillegg til vekten ☺️

Anonymkode: b262a...8e1

Skrevet
10 timer siden, koro51 skrev:

Heinz eplecidereddik, blandes med litt vann. Jeg likte å ta kanskje 1/2 desiliter og 1 desiliter vann morgen og kveld. 

Spiste i tillegg mindre. Tok av så det holdt! Fantastisk og billig. Men jeg var også på VG sin vektklubb bare for å lære om at feks 1 spiseskje brelett gir 12 kalorier mens 1 spisekje smør ga 112 kalorier. Ikke arrester meg på tall, poenget er at jeg lærte hva jeg kunne spise i kombinasjon med enkle grep. Grep som jeg følte at ikke ødela hverdagen.

Når smør har 700 kcal og brelett 380, hvordan kan forskjellen bli så vanvittig? Ok at du ikke skal arresteres, men dette er jo vranglære.

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du må merke det buksene og klærne dine generelt? Du har ikke noe som var litt trangt som du kan prøve på nytt? Du ser det jo ikke så godt selv, fordi du ser deg selv hver eneste dag. Og folk omkring deg ser det ikke, fordi de bryr seg langt mindre om hva vi veier enn vi tror. Men når du passerer 15 kilo ned vil folk se det. Stå på videre. Og selv om du ikke har sykdommer nå, vet man jo at å leve med overvekt øker risikoen for mange sykdommer. Du jobber for å holde deg frisk, ikke bli frisk. Dessuten har du vært kjempeflink. Å slanke seg er ikke nødvendigvis så enkelt eller moro.

Skrevet
6 timer siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

Du må merke det buksene og klærne dine generelt? Du har ikke noe som var litt trangt som du kan prøve på nytt? Du ser det jo ikke så godt selv, fordi du ser deg selv hver eneste dag. Og folk omkring deg ser det ikke, fordi de bryr seg langt mindre om hva vi veier enn vi tror. Men når du passerer 15 kilo ned vil folk se det. Stå på videre. Og selv om du ikke har sykdommer nå, vet man jo at å leve med overvekt øker risikoen for mange sykdommer. Du jobber for å holde deg frisk, ikke bli frisk. Dessuten har du vært kjempeflink. Å slanke seg er ikke nødvendigvis så enkelt eller moro.

Egentlig ikke så mye. Noe såklart. Hr mistet noen cm,men ikke så mange som jeg kanskje hadde forventet av 10 kg. Men du har rett,jeg jobber for meg selv kun. Men hadde ikke gjort noe med ett kompliment eller to. Når noen får høre at jeg har gått ned 10 kg,så ser de litt rart på meg og kan ikke tro det. Så tydelig at de ikke ser noen forskjell 😅😔 Men takk for muntre ord,dette skal jeg klare!

Skrevet

Gå i butikken.. Se på 10 liter melk eller 10 kilo smør (20 pakker).. Så mye har du fjernet! 

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Egentlig ikke så mye. Noe såklart. Hr mistet noen cm,men ikke så mange som jeg kanskje hadde forventet av 10 kg. Men du har rett,jeg jobber for meg selv kun. Men hadde ikke gjort noe med ett kompliment eller to. Når noen får høre at jeg har gått ned 10 kg,så ser de litt rart på meg og kan ikke tro det. Så tydelig at de ikke ser noen forskjell 😅😔 Men takk for muntre ord,dette skal jeg klare!

Komplimentene må du vente litt før du får, vi er strengt oppdratt til å ikke kommentere vekten til folk så det "tør" rett og slett ikke folk gjøre. 

Først når du har gått ned veldig mye kommer kommentarene, og da i form av at nå må du ikke gå ned mer for da blir du for tynn, pass deg så du ikke får en spiseforstyrrelse o.l. altså godt pakket inn i "omsorg" for helsen din og redsel for at du skal bli for tynn ;)

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Komplimentene må du vente litt før du får, vi er strengt oppdratt til å ikke kommentere vekten til folk så det "tør" rett og slett ikke folk gjøre. 

Først når du har gått ned veldig mye kommer kommentarene, og da i form av at nå må du ikke gå ned mer for da blir du for tynn, pass deg så du ikke får en spiseforstyrrelse o.l. altså godt pakket inn i "omsorg" for helsen din og redsel for at du skal bli for tynn ;)

Haha det ligger vell gjerne noe i det du sier der. Jeg får trøste meg med at det ikke er så innmari tungt å komme seg ut av sofaen lengre,og at det kun vil bli bedre! Veldig godt å få blåst ut litt her inne da!

Skrevet
10 timer siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

Når smør har 700 kcal og brelett 380, hvordan kan forskjellen bli så vanvittig? Ok at du ikke skal arresteres, men dette er jo vranglære.

Ha, ha, ja, jeg tok det på husken, så derfor skreiv jeg det slik. Har du kilde så leser jeg gjerne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...