Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #1 Skrevet 25. mars 2017 På jobb ikveld. Nattevakta kom og jeg skulle hjem. Hun kommer stormende inn på vaktrommet mens jeg gir rapport til sykepleieren, og skjeller meg huden full fordi at en dement pasient ikke var lagt. Jeg sa som sant var at pasienten strittet imot og IKKE ville legge seg når jeg var innom. Hun fortsatte å skrike til meg og det hele endte med at vi skrek til hverandre i ca 5 min. Dette er en dame som er kjent for å være grusom mot de andre ansatte. Hun kjefter på folk ganske ofte og snakker drit til og om alt og alle. Hun satt der å kalte meg for lat fordi jeg ikke hadde lagt han, og var generelt veldig stygg i munnen. Det ble jeg også. Nå er jeg hjemme og sitter med en dårlig følelsen. Jeg vet jeg bare burde gi en god f***, men jeg klarer ikke. Hvordan kan jeg lære meg å gi faen? Anonymkode: 15efa...54c
Gjest Hercule Poirot Skrevet 25. mars 2017 #2 Skrevet 25. mars 2017 Her er problemet at du ikke bare lot nattevakta rase seg ferdig før du helt rolig fortalte hvorfor pasienten ikke lå i senga si. Type: «Jeg hører hva du sier, du trenger ikke rope, og skjønner det er ergerlig at det blir du som må legge «Eriksen» i kveld, men skulle jeg gjort det, så hadde nok også resten av avdelingen vært våkne og oppe, for legge seg, tenk, det var han absolutt ikke innstilt på. Håper du får en rolig natt. God vakt!»
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2017 #3 Skrevet 26. mars 2017 Kjedelig, og utrolig uprofesjonelt og ukollegialt å hisse seg så voldsomt opp for en slik ting. Når det er sagt, er det jo ikke så bra at du begynte å kjefte tilbake... Syns i grunnen dere var like gode her... Anonymkode: 60493...184
Direkte Skrevet 26. mars 2017 #4 Skrevet 26. mars 2017 Med mindre han har tvangsvedtak på at han skal legges er han jo i sin fulle rett til å ikke legge seg? Hvis det ikke gikk med overtalelse så gikk det ikke. Hva skulle du gjort? Tvunget ham? Høres ut som ei uten gangsyn.
Love my kidz Skrevet 26. mars 2017 #5 Skrevet 26. mars 2017 Ville snakket med sjefen om dette. Uholdbart at en kollega skal være slik.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2017 #6 Skrevet 26. mars 2017 Dette her er mennesker, ikke dyr! Hvorfor skal de tvinges i seng, fy f... for en uverdig avslutning på livet! Anonymkode: 7b1a5...e1e
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2017 #7 Skrevet 26. mars 2017 Dere mangler vel begge noe på å være egna til å behandle mennesker. Anonymkode: dec46...c55
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2017 #8 Skrevet 26. mars 2017 Hvis hun opplever at mange dropper oppgaver som normalt ligger på servant over på nattevakten er det ikke rart hun blir sint. Hun burde jo ikke ha begynt å skjelle deg ut før hun hadde dekket Hva som hadde skjedd, men noen ganger renner det over for folk. Det er ingen krise. Anonymkode: 1a2a4...7f4
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2017 #9 Skrevet 26. mars 2017 Utrolig dårlig oppførsel. man kan ikke tvinge beboere til å legge seg. Man kan jo lure på hvordan dette mennesket skjøtter jobben sin hvis noen av beboerne står opp om natten? Anonymkode: 05880...459
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå