Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #1 Skrevet 25. mars 2017 Jeg var på date igår med en fyr fra singelside der vi først var ute å spiste middag også var vi på en rolig bar etterpå.Vi var sammen i ca 5 timer å samtalen gikk storsett lett.Han sier selv at han er sjenert å at jeg er den første han har møtt fra nettet. Etter jeg var kommet hjem fra daten så sendte jeg melding der takket for en fin kveld å sa at jeg synes det var kjekt å bli bedre kjent med han.Han svarte at det var hyggelig å endelig få møte meg. Men i dag har han ikke sendt noe melding å da blir jeg så usikker på om han egentlig er intressert,eller om han bare var med meg i går fordi han var høflig å følte han ikke kunne gå fra meg. Hva bør jeg gjøre? Skal jeg ta første skritt igjen å sende han en melding eller blir jeg for masete da? Anonymkode: 16196...61c
Mordi Skrevet 25. mars 2017 #2 Skrevet 25. mars 2017 Du har ingenting å tape! Mulig han tenker det samme 😊 Verste som kan skje er jo at det blir negativt, men en av dere må ta det første steget 👌
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #3 Skrevet 25. mars 2017 Send melding og spør om dere skal finne på noe en dag Anonymkode: a1160...9b9
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #4 Skrevet 25. mars 2017 egentlig har vi planer på bursdagen min i påsken,jeg blir 30 år å hadde egentlig ikke tenkt å feire dagen så han ville ta meg med ut på middag og standup show. Men det ble planlagt før i møttes i går da,kunne jo vært at han endret mening etter han møtte meg.Følte egentlig at det gikk bra i går men stillheten fra han tar livet av meg også blir jeg plutselig usikker likevel Anonymkode: 16196...61c
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #5 Skrevet 25. mars 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: egentlig har vi planer på bursdagen min i påsken,jeg blir 30 år å hadde egentlig ikke tenkt å feire dagen så han ville ta meg med ut på middag og standup show. Men det ble planlagt før i møttes i går da,kunne jo vært at han endret mening etter han møtte meg.Følte egentlig at det gikk bra i går men stillheten fra han tar livet av meg også blir jeg plutselig usikker likevel Anonymkode: 16196...61c Kanskje stillheten tar livet av han og, kanskje han og tenker at du har endret mening om han etter at dere møttes, kanskje han og er usikker. Anonymkode: a1160...9b9
me_87 Skrevet 25. mars 2017 #6 Skrevet 25. mars 2017 Jeg tenker at hvis en mann virkelig er intressert så hadde han vært den første til å sende deg melding etter daten,å han hadde ikke gått hele dagen i dag uten å sende deg en melding.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #7 Skrevet 25. mars 2017 Hvis morgendagen også passerer, så initierer du en kaffedate, gjerne en ettermiddag midt i uka. Hvis han svarer kjapt på den, så er han sjenert og interessert. Svaret han ikke før seint søndag kveld eller i løpet av mandag så er han ikke interessert. Anonymkode: b0357...bcb
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2017 #8 Skrevet 26. mars 2017 Om han ikke er intressert så er han hvertfall veldig høflig for han betalte middagen,alkohol og brus til meg Å han følget meg til bussen selv om han ikke skulle den veien Anonymkode: 16196...61c
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2017 #9 Skrevet 26. mars 2017 Forstår jeg deg riktig: du var på en tilsynelatende hyggelig date men er usikker på om han er i terrassert fordi han ikke sende melding dagen etterpå? Da er du utålmodig. Det er vel ikke som stresser med melding dagen etterpå daten? Vanlig å vente noen dager, spør du meg. Anonymkode: 26a29...1f4
Mamma til 2 søte Skrevet 26. mars 2017 #10 Skrevet 26. mars 2017 16 timer siden, me_87 skrev: Jeg tenker at hvis en mann virkelig er intressert så hadde han vært den første til å sende deg melding etter daten,å han hadde ikke gått hele dagen i dag uten å sende deg en melding. Men hun er ikke så interessert hun heller da, ettersom hun ikke har sendt mld. Jeg ville ventet til imorgen og hørt om dere fortsatt hadde planer i påska. Han var en sjenert type, da kan du heller være litt tøff og frampå og ha "overtaket". Så går det seg til etterhvert om han er interessert.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2017 #11 Skrevet 26. mars 2017 17 timer siden, me_87 skrev: Jeg tenker at hvis en mann virkelig er intressert så hadde han vært den første til å sende deg melding etter daten,å han hadde ikke gått hele dagen i dag uten å sende deg en melding. Er alle menn like, altså? Ingen mer sjenerte og usikre enn andre? Når jeg treffer noen jeg virkelig liker, så blir jeg ekstremt sjenert.Livredd for å virke dum eller påtrengende, og begynner nesten å unngå personen. Ville absolutt ikke turt å sende melding. Anonymkode: 7b88b...e3b
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2017 #12 Skrevet 26. mars 2017 Om du ikke har hørt mer fra ham enda, så ta kontakt med ham. Bedre det enn å gå og lure, HI. Jeg var nylig på en lignende date, middag og prating i mange timer. Vi var sammen 7 timer på første date! Han ville sååå gjerne møtes igjen og inviterte meg til overnatting på hotell to dager senere og en tur dagen etter det med overnatting der. Det passet ikke inn i planer jeg allerede hadde, men sa jeg gjerne ville møtte igjen. Men da var interessen visstnok plutselig borte fra hans side. Jeg må egentlig bare le av det hele Håper det går bedre med daten din, Hi Anonymkode: 6f1f6...2f1
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2017 #13 Skrevet 26. mars 2017 Oi hotellovernatting på date nr 2 hadde ikke vært noe for meg heller,ganske opplagt hva han er ute etter da. Anonymkode: 16196...61c
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2017 #14 Skrevet 26. mars 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Forstår jeg deg riktig: du var på en tilsynelatende hyggelig date men er usikker på om han er i terrassert fordi han ikke sende melding dagen etterpå? Da er du utålmodig. Det er vel ikke som stresser med melding dagen etterpå daten? Vanlig å vente noen dager, spør du meg. Anonymkode: 26a29...1f4 Ja det er rett forstått.Har aldri opplevd at en mann ikke tar kontakt på flere dager etter daten. Anonymkode: 16196...61c
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2017 #15 Skrevet 26. mars 2017 Du burde tilført: "Håper vi sees igjen :)" på den mld. Da hadde du vist han at du er interessert. Men lagt det litt over på han. Men du kan jo bare spør som noen over her skrev; har vi fortsatt planer på 30 årsdagen min? Lykke til! Anonymkode: 270b2...902
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2017 #16 Skrevet 26. mars 2017 Å til deg lenger her oppe så jo jeg er veldig intressert i han men vil ikke bli oppfattet som masete. Sendte han en melding som han svarte på ca 10 timer senare.Får egentlig ikke inntrykk av at han er så veldig intressert dessverre. Med mindre han spiller "hard to get" å tror at det fungerer. Det fungerer ikke på meg hvertfall,jeg går fort lei når en mann viser så lite interesse tilbake. Anonymkode: 16196...61c
koro51 Skrevet 26. mars 2017 #17 Skrevet 26. mars 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Å til deg lenger her oppe så jo jeg er veldig intressert i han men vil ikke bli oppfattet som masete. Sendte han en melding som han svarte på ca 10 timer senare.Får egentlig ikke inntrykk av at han er så veldig intressert dessverre. Med mindre han spiller "hard to get" å tror at det fungerer. Det fungerer ikke på meg hvertfall,jeg går fort lei når en mann viser så lite interesse tilbake. Anonymkode: 16196...61c Enig. Jeg hadde også gått lei og interessen hadde dabbet av. Hadde heller ikke ønsket en mann som var så sjenert at jeg skulle gå rundt og lure hele tiden. Min erfaring viser ihvertfall at menn gir lyd om de er interessert!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2017 #18 Skrevet 26. mars 2017 10 timer er ikke lovende. Vent to dager så send mld. Aldri vært på date på denne måten jeg da. Liker real life. Anonymkode: 0dfc9...9bf
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2017 #19 Skrevet 26. mars 2017 Nei ti timer da virker han ikke mye intressert.Svarte på det han skrev i meldingen ca 23,å ikke fått noe svar.Tviler litt på at jeg i det hele tatt får svar. Men kanskje likegreit for jeg kunne ikke vært i ett forhold der jeg alltid må ta første skritt og der jeg aldri vet hva han tenker for sånt snakker han ikke om. Anonymkode: 16196...61c
Mamma til 2 søte Skrevet 27. mars 2017 #20 Skrevet 27. mars 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei ti timer da virker han ikke mye intressert.Svarte på det han skrev i meldingen ca 23,å ikke fått noe svar.Tviler litt på at jeg i det hele tatt får svar. Men kanskje likegreit for jeg kunne ikke vært i ett forhold der jeg alltid må ta første skritt og der jeg aldri vet hva han tenker for sånt snakker han ikke om. Anonymkode: 16196...61c Men kjære vene... Dere har vært på EN date 😉 Send en melding idag. Virker det ikke som han er interessert da, gir du bare f og finner deg en ny date 😊 Heller etter en gang enn etter 5...
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2017 #21 Skrevet 27. mars 2017 Hvis det tar 10 timer før han svarer på melding, er han ikke interessert. Anonymkode: c6732...4ee
Twintipp Skrevet 27. mars 2017 #22 Skrevet 27. mars 2017 Hvis man er interessert vil jeg tro han også viser interesse. Jeg hadde latt han ta neste skritt.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2017 #23 Skrevet 27. mars 2017 8 minutter siden, MissJohnsen skrev: Hvis man er interessert vil jeg tro han også viser interesse. Jeg hadde latt han ta neste skritt. Ja jeg har ikke planer om å sende flere meldinger hvis ikke det er han som tar det skrittet. Anonymkode: 16196...61c
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2017 #24 Skrevet 27. mars 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvis det tar 10 timer før han svarer på melding, er han ikke interessert. Anonymkode: c6732...4ee Nei det tenker jeg også. Anonymkode: 16196...61c
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2017 #25 Skrevet 27. mars 2017 Da jeg var på første daten med det som skulle bli min kommende ektefelle så brøt jeg nok alle venteregler. Første date var hjemme hos meg (Jup, var også alenemor). Etter middag og snakking i timesvis skulle han dra hjem utpå natten. Er par minutter etter at han gikk ut døren inviterte jeg han tilbake på film. Han kom rett tilbake igjen uten å vente eller takke nei Allerede neste kveld hadde vi en ny date og slik fortsatte det. Mannen min er litt sjenert av seg og hadde garantert ikke tatt iniativet til selv å dra tilbake hvis jeg ikke hadde spurt først. Vi datet lenge før vi tok "steget videre", men han måtte fort ha ekstra tøy og barberutstyr hos meg siden nettene ble tilbragt til filmer, snakk og kos. Følg hjertet ditt du HI Anonymkode: e80ba...147
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå