Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #1 Skrevet 25. mars 2017 Oppdaget nå nettop at det stikker en beinbit igjennom tannkjøttet.. har misstenkt at det var løse beinbiter igjen etter trekking, men ikke kjent dette før nå. tenkte å ringe tannlegekontoret på mandag, men tenkte å høre om noen andre har vært borti det samme og hva som evt ble gjort med det☺ Anonymkode: c9503...bdd
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2017 #3 Skrevet 26. mars 2017 Har sett det på jobb flere ganger. Da har tannlegen bare satt noe bedøvelse og tatt bitene ut. Stort sett gått problemfritt 😊 Anonymkode: e1365...066
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2017 #4 Skrevet 26. mars 2017 Jepp,trakk visdomstann,som de knuste før de fikk den ut. Skjønte noe ikke helt stemte da det ikke grodde. Fikk ut en bit selv,og var sikker på at nå kjentes det ok ut. 3 uker etter at jeg trakk,kjente jeg at det ikke var greit. Så da tror jeg til tannlegen,og de fikk ut de siste bitene. Da grodde det fort og alt ble bra. Betalte selvsagt ikke for at de gjorde jobben de ikke gjorde første gangen. Anonymkode: 7a1cc...dd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå