Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #1 Skrevet 25. mars 2017 Jeg har hatt plager i endetarmen siden fødselen( 6 år). plagene pleide å komme og gå i alle disse årene, men i omtrent 6 mnd har jeg hatt smerter og blødninger konstant. Jeg har vært hos fastlegen min og fått stikkpiller flere ganger, så en salve og avføringsmiddel, jeg ble også henvist til en spesialist som sa det samme som fastlegen, om at jeg ikke har hemoroider med sår/rift i endetarmen. Jeg begynte å tro på det i det siste og fulgte anbefalingene deres. Nå i noen dager har jeg kjent smertene konstant hele tiden også mens jeg ikke sitter på do. Jeg har også kjent noe rart som stikker ut hver gang jeg tar på endetarmen, akkurat der smerten ligger. Idag har jeg vært veldig nysgjerrig og tok meg en titt der nede. Jeg så noe rødt som stikker ut. Den er veldig vond å ta på og det ser ut som den henger fast på innsiden av tarmen. Begynner seriøst og bli desperat på å finne en løsning. Går rundt og tenker på dobesøkene og er redd jeg skulle måtte bæsje for hver gang jeg er på vei til doen. Det er til og med smertefullt og slippe gjennom. Kan noen hver så snill å hjelpe meg svar/tips. Om dere har noen erfaringer. Anonymkode: 19f0a...fd2
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #2 Skrevet 25. mars 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har hatt plager i endetarmen siden fødselen( 6 år). plagene pleide å komme og gå i alle disse årene, men i omtrent 6 mnd har jeg hatt smerter og blødninger konstant. Jeg har vært hos fastlegen min og fått stikkpiller flere ganger, så en salve og avføringsmiddel, jeg ble også henvist til en spesialist som sa det samme som fastlegen, om at jeg ikke har hemoroider med sår/rift i endetarmen. Jeg begynte å tro på det i det siste og fulgte anbefalingene deres. Nå i noen dager har jeg kjent smertene konstant hele tiden også mens jeg ikke sitter på do. Jeg har også kjent noe rart som stikker ut hver gang jeg tar på endetarmen, akkurat der smerten ligger. Idag har jeg vært veldig nysgjerrig og tok meg en titt der nede. Jeg så noe rødt som stikker ut. Den er veldig vond å ta på og det ser ut som den henger fast på innsiden av tarmen. Begynner seriøst og bli desperat på å finne en løsning. Går rundt og tenker på dobesøkene og er redd jeg skulle måtte bæsje for hver gang jeg er på vei til doen. Det er til og med smertefullt og slippe gjennom. Kan noen hver så snill å hjelpe meg svar/tips. Om dere har noen erfaringer. Anonymkode: 19f0a...fd2 Hemorroide. Kjøp salve. Anonymkode: 770d0...80f
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #3 Skrevet 25. mars 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hemorroide. Kjøp salve. Anonymkode: 770d0...80f Hva slags salve. Hvorfor så ikke den dumme spesialisten det da? Anonymkode: 19f0a...fd2
SuperFries Skrevet 25. mars 2017 #4 Skrevet 25. mars 2017 Det kan være endetarmsfremfall. Les mer her https://nhi.no/sykdommer/kirurgi/magetarmsykdommer/endetarmsfremfall/
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2017 #5 Skrevet 26. mars 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva slags salve. Hvorfor så ikke den dumme spesialisten det da? Anonymkode: 19f0a...fd2 Scheriproct Anonymkode: 14ec5...7b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå