Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #1 Skrevet 25. mars 2017 På en skala fra 1-10. Anonymkode: fae99...3bd
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #3 Skrevet 25. mars 2017 Sikkert 5-7. Tenker det kommer an på hva det gjelder. Vi prøver å holde godteri til helger, gjelder hele familien. Spiser normal hverdagskost, er opptatt av at både jeg og barna skal spise faste måltider, frokost, lunsj, middag og kvelds hvis de er sulten. Er ikke spesielt opptatt av at man nødvendigvis må ha supersunne middager hver dag, kan gjerne ta karbonader og egg på brød til middag en dag, men det er ikke sånn type mat vi spiser hver dag. Prøver å ha grønnsaker/salat til middagen daglig. Jeg ønsker ikke å bruke for mye halvfabrikat, suppe/sausposer/pizza, men vi bruker det litt, kanskje ca 1-2 ganger i uka. Jeg baker ikke brød selv, kjøper heller ikke supersunne brød, vi kjøper kneip til 6-7 kr pr brød. Vi kjøper frukt innimellom, men spiser ikke 5 frukt/grønnsaksposjoner daglig. Anonymkode: aeee2...584
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #4 Skrevet 25. mars 2017 For 2 timer siden, 10. Da var jeg skrubbsulten. Nå, 2. Anonymkode: 63626...ee6
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #5 Skrevet 25. mars 2017 Jeg er lite opptatt av kosthold, men jeg vet kostholdet her er hanske bra. Min exmann var med på ett ekspriment ang mat da vi var sammen. Kostholdet skulle bli sundt der han jobbet og bodde i militæret. De skulle finne ut om vanlig kost i militæret og sundt hadde noen innvirkning, han var så gira og gledet seg, men ble super skuffa da han fant ut at vi faktisk hadde det sunnere hjemme. Og det uten at jeg er sp opptatt av kosthold. Jeg liker tydeligvis sundt kosthold uten å tenke over det. Men vi spiser det vi vil, når vi vil. Vi har ikke snop på lørdager. Hvem dag vi vil kose oss bestemmer vi, er det en mandag er det en mandag, er det en lørdag er det en lørdag. Idag err vi alle hjemme og skal ha en kosekveld, noen uker siden sist. Tittet i skapet for å se om vi hadde noe snop, der ligger fortsatt julesnop. Så til å kose oss når vi vil, og ungene kan gå i det skapet når de vil så forsvinner det lite der. Anonymkode: 6eb24...754
hengedasken Skrevet 25. mars 2017 #6 Skrevet 25. mars 2017 veldig opptatt av kosthold. hva og hvordan jeg spiser påvirker migrene min. jeg liker å lave mat og laver alt fra bunnen. spiser mye fisk, grønnsaker og frukt.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #7 Skrevet 25. mars 2017 Jeg er lite opptatt av kosthold, men jeg vet kostholdet her er hanske bra. Min exmann var med på ett ekspriment ang mat da vi var sammen. Kostholdet skulle bli sundt der han jobbet og bodde i militæret. De skulle finne ut om vanlig kost i militæret og sundt hadde noen innvirkning, han var så gira og gledet seg, men ble super skuffa da han fant ut at vi faktisk hadde det sunnere hjemme. Og det uten at jeg er sp opptatt av kosthold. Jeg liker tydeligvis sundt kosthold uten å tenke over det. Men vi spiser det vi vil, når vi vil. Vi har ikke snop på lørdager. Hvem dag vi vil kose oss bestemmer vi, er det en mandag er det en mandag, er det en lørdag er det en lørdag. Idag err vi alle hjemme og skal ha en kosekveld, noen uker siden sist. Tittet i skapet for å se om vi hadde noe snop, der ligger fortsatt julesnop. Så til å kose oss når vi vil, og ungene kan gå i det skapet når de vil så forsvinner det lite der. Anonymkode: 6eb24...754
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #8 Skrevet 25. mars 2017 Kostholdet til meg selv? 0. Jeg spiser så mye usunt jeg vil å er avhengig av sukkerfri cola så det drikker jeg flere for dagen av. Kostholdet til sønnen min? 8 kanskje.. Jeg er ikke hysterisk på at han ikke kan få noe usunt på hverdagene,men prøver å begrense det til lørdag. Anonymkode: 163fe...b30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå