Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #1 Skrevet 25. mars 2017 man ikke gjør annet enn å fyre opp ungene og eksplodere når det går for langt. Eller bare stikker så jeg står der med tre unger som ikke går an å roe ned igjen til normalt støynivå inne. Hver helg gjør han dette. Og hver ettermiddag. Å ha en normal samtale med de har ikke skjedd. Er alltid fising i fjeset, kaster sure sokker på de, rapekonkurranser, slenge de rundt eller kile de til de griner. Humoren er på nivå med en 3-åring. JEG ER SÅ FRUSTRERT!!!!! Det er komplett umulig å få ham til å skjønne dette. "Jeg leker jo bare med de". Ender jo alltid med grining av en av de. Anonymkode: e886c...7a1
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #2 Skrevet 25. mars 2017 Film han og vis etterpå. Anonymkode: a126c...aa8
Mammaaaaaa Skrevet 25. mars 2017 #3 Skrevet 25. mars 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Film han og vis etterpå. Anonymkode: a126c...aa8 God ide👍
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #4 Skrevet 25. mars 2017 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: man ikke gjør annet enn å fyre opp ungene og eksplodere når det går for langt. Eller bare stikker så jeg står der med tre unger som ikke går an å roe ned igjen til normalt støynivå inne. Hver helg gjør han dette. Og hver ettermiddag. Å ha en normal samtale med de har ikke skjedd. Er alltid fising i fjeset, kaster sure sokker på de, rapekonkurranser, slenge de rundt eller kile de til de griner. Humoren er på nivå med en 3-åring. JEG ER SÅ FRUSTRERT!!!!! Det er komplett umulig å få ham til å skjønne dette. "Jeg leker jo bare med de". Ender jo alltid med grining av en av de. Anonymkode: e886c...7a1 Typisk mannfolk Anonymkode: 501ec...734
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #5 Skrevet 25. mars 2017 Fising, raping og sure sokker i fjeset? Hvor sykt er DET, da? Selv ikke en treåring syns det er morsomt med andres promp i ansiktet? Anonymkode: 885f5...45d
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #6 Skrevet 25. mars 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Fising, raping og sure sokker i fjeset? Hvor sykt er DET, da? Selv ikke en treåring syns det er morsomt med andres promp i ansiktet? Anonymkode: 885f5...45d I know... 😒 Anonymkode: e886c...7a1
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #7 Skrevet 25. mars 2017 Håper dagen kommer når han må forklare barnehagen hvorfor poden fiser de andre ungene i fjeset.... Anonymkode: 6553f...293
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #8 Skrevet 25. mars 2017 Vel, dette er ikke leking. Det er plaging. Og hvis han selv ikke skjønner når han er i ferd med å nå et vippepunkt (at noen blir lei seg, griner eller altfor oppskjørta) så bør han ikke være sammen med barn uten veileder til stede. Anonymkode: 885f5...45d
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #9 Skrevet 25. mars 2017 Dette er så drøyt at det er vanskelig å tro. Ta han med på familiekontoret. Anonymkode: a35f3...3b4
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #10 Skrevet 25. mars 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Vel, dette er ikke leking. Det er plaging. Og hvis han selv ikke skjønner når han er i ferd med å nå et vippepunkt (at noen blir lei seg, griner eller altfor oppskjørta) så bør han ikke være sammen med barn uten veileder til stede. Anonymkode: 885f5...45d Dette har vært et problem siden ungene var babyer. Han holder på til de skriker. Han ser ikke signalene deres på at det er nok. Anonymkode: e886c...7a1
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #11 Skrevet 25. mars 2017 Huff, det høres ikke holdbart ut. Han vil åpenbart ikke høre på deg, om du prøver går han i forsvarsposisjon og da koster det mye av han å gi seg. Så det tror jeg du kan glemme. Her må en tredjepart inn. Jeg ville sagt det tydelig uten sugarcoating (gjerne filmet det først som noen andre foreslo): "det her er ikke greit, du klarer ikke lese barna og tar det alltid altfor langt. Vi kan ikke ha det sånn, jeg har bestilt time til foreldreveiledning/familieterapi og det SKAL du bli med på." Anonymkode: 68707...811
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #12 Skrevet 25. mars 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette har vært et problem siden ungene var babyer. Han holder på til de skriker. Han ser ikke signalene deres på at det er nok. Anonymkode: e886c...7a1 Men da mangler han jo empati og basale kunnskaper om barn. Han trenger kurs!! Anonymkode: 885f5...45d
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #13 Skrevet 25. mars 2017 Æsj! Så utrolig nasty! Ingen gjør vel sånt?!?!?! Jeg hadde ikke orket å leve med en sånn forvokst guttunge! Anonymkode: b3c54...2be
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #15 Skrevet 25. mars 2017 1 time siden, zemer skrev: Du er sammen han fordi? Fordi han klarte å smelle meg på tjukken før jeg visste hvordan han var som far... Og så hjelper deg ikke akkurat å gå fra ham, han kommer jo fortsatt til å være med ungene, men da uten meg for å stoppe ham når han sitter på en unge som krampaktig prøver å si han skal slutte. Jeg ser på øynene at det er rett før de gråter og sier fra, men han fortsetter til de hylgriner. Anonymkode: e886c...7a1
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #16 Skrevet 25. mars 2017 Min eks var litt lik. Eller er. Jeg vet ikke lenger siden han kun ser barna et par ganger i året.. Han feis de ikke i fjeset og sånne ekle ting. Men han kilte de og sånn og stoppet aldri i tide. Forsto i ettertid at han manglet sosiale antenner.. var mye han rett og slett ikke forsto.. Han kan fortsatt, til dags dato, spørre meg om tjenester, til tross for at han ikke har løftet på en finger noen gang for å hjelpe meg og eller satt barnas ve og vel fremst etter det ble slutt. Likevel blir han nesten sjokka når jeg sier nei. Og skylder på meg for at han ikke ser ungene sine (selv om jeg aldri har nektet samvær noen gang) fordi jeg er så utrivelig mot ham. Så jeg tror nok det ligger i manglende sosiale antenner dessverre.. Anonymkode: 2fda7...88d
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #17 Skrevet 25. mars 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Fordi han klarte å smelle meg på tjukken før jeg visste hvordan han var som far... Og så hjelper deg ikke akkurat å gå fra ham, han kommer jo fortsatt til å være med ungene, men da uten meg for å stoppe ham når han sitter på en unge som krampaktig prøver å si han skal slutte. Jeg ser på øynene at det er rett før de gråter og sier fra, men han fortsetter til de hylgriner. Anonymkode: e886c...7a1 Men du må søke hjelp. Det de lærer er kun én ting: at andre mennesker har "rett" til å tråkke på deres grenser og overskride dem uansett hva de svarer. Det er fælt å si det så hardt, men dette har potensial i seg til å skade ungene alvorlig. Tilliten blir skadet, leken krenker dem systematisk, og de lærer å være "offer". JA! Fordi de lærer at en som liksom skal elske dem høyt, ikke tar hensyn, og de hører ham bagatellisere sin egen atferd. Hva gjør et sånt barn hvis hun/han blir mobbet på skolen? Blir seksuelt misbrukt eller krenket av en partner? Blir undertrykket på jobb? De svarer bare med å klandre seg selv, gråte, trekke seg unna. Og det innbyr til nye krenkelser. Ikke la dette fortsette. Det er en form for mobbing, selv om den utføres av en far!!! Anonymkode: 885f5...45d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå