Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #1 Skrevet 25. mars 2017 sko på 13,5mm eller 14,2mm? Anonymkode: 4da47...f04
Mamma til 2 søte Skrevet 25. mars 2017 #3 Skrevet 25. mars 2017 Kommer an på hvilken sko det er det. Forskjell på vintersko og joggesko. Men 1.gangssko så ville jeg gått for det minste så den sitter godt på foten.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #4 Skrevet 25. mars 2017 Seriøst?? 13,5 millimeter??? Anonymkode: 28a0d...d68
Mamma til 2 søte Skrevet 25. mars 2017 #5 Skrevet 25. mars 2017 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Seriøst?? 13,5 millimeter??? Anonymkode: 28a0d...d68 😂
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #6 Skrevet 25. mars 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Seriøst?? 13,5 millimeter??? Anonymkode: 28a0d...d68 Har du et problem? Anonymkode: 4da47...f04
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #7 Skrevet 25. mars 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Har du et problem? Anonymkode: 4da47...f04 Nei. Men du får et problem når du skal ha 13,5 millimeter på en fot som er 12 cm. Fortell oss hvordan det går. Anonymkode: 28a0d...d68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå