Musemor med tre søte små Skrevet 25. mars 2017 #1 Skrevet 25. mars 2017 Har våknet flere ganger i natt av at jeg hostet.Når jeg våknet i morges hadde jeg vondt i alle ledd, helt tett i hodet og nesen.Brystet piper og gjør skikkelig vondt.Er så slapp at det å reise seg er et stort ork.Vondt i øreneDog ikke feber.Jeg MÅ dra til Trondheim på mandag ettermiddag, og trenger å bli frisk FORTNoen gode råd?
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #2 Skrevet 25. mars 2017 Hold deg i senga. Sov mye, drikk mye og forby folk å forstyrre deg. Ikke stå opp før mandag. Anonymkode: b1e2c...ec4
MammantilNurket Skrevet 25. mars 2017 #3 Skrevet 25. mars 2017 Legg deg. Sørg for st du får være i fred og at du er passe varm, og at rommet er godt utluftet. Bruk Ibux mot smerte i leddene (les pakingsvedlegget) og nesedråper/saltvannsspray mot tett nese/ører. Smør føttene med Mentholatum og ta på varme sokker. Kontakt legen din på mandag for å få e-resept på Cosylan mot nattehoste Forsøk å få i deg mat: kyllingsuppe m/hvitløk, ingefær og chilli, juice og smoothies, sushi m/ingefær og rikelig med wasabi, sorbé lindrer sår hals. God bedring
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #4 Skrevet 25. mars 2017 Få noen til å kjøpe Fenu Max tabletter til deg på helsekosten. De åpner opp tett nese og bihulene, det er faktisk overraskende effektivt. Ta maxdose som står på boksa (tror det er 2 tabletter 4 ganger om dagen). Anonymkode: 67a03...9c9
Musemor med tre søte små Skrevet 25. mars 2017 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2017 Tusen takk for mange gode råd
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. mars 2017 #6 Skrevet 25. mars 2017 Store mender te laget av ingefær honning og sitron.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå