Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #1 Skrevet 25. mars 2017 Datteren vår på fem har noen røde prikker nederst på magen, nederst på ryggen og et par enkelprikker ved skuldrene. Hun sier at de ikke klør. Hun fikk dem på torsdag, og det har kanskje blitt et par til. Ingen av dem har utviklet seg til væskefylte blemmer. Jeg var sikker på at det var vannkopper siden det gikk i barnehagen for et par uker siden, men nå blir jeg usikker? Allmenntilstanden er på topp. Anonymkode: f2ccb...e34
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #2 Skrevet 25. mars 2017 De ser forresten ut som myggstikk disse prikkene.HI Anonymkode: f2ccb...e34
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #3 Skrevet 25. mars 2017 Jeg har flere ganger trodd at min datter har fått vannkopper (og fått det diagnostisert hos fastlege). Da har hun fått slike prikker du beskriver, men uten at de klør og har hatt god allmenntilstand. Ingen av gangene har det vært vannkopper- det var nemlig ikke tvil den gangen hun faktisk fikk dem. Hun fikk ikke særlig mange og vi kunne telle de på to hender, men de var væskefylte selv om de var knøttsmå og de tørket så ut. Det andre barnet mitt fikk noen få vannkopper i ansiktet og på ryggen - eller noe som lignet- de tørket ut/ble borte i løpet av 2-3 dager og jeg sendte ham i barnehagen. Jeg tenkte at han var heldig som slapp så billig unna. Men etter et par dager blusset det opp igjen og hele han var dekket i løpet av få timer. Det tok nesten tre uker før den siste vannkoppen tørket ut... Det kom nye daglig i 2 uker og han var kjempedårlig. Anonymkode: 22e18...9d7
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #4 Skrevet 25. mars 2017 Tusen takk for svar! Ja, jeg blir jo veldig i tvil om hva dette er. Siden det begynte på tirsdag, skulle de vel ha utviklet seg videre nå. Bare et merkelig sammenfall at det har gått vannkopper i barnehagen.... Får håpe jeg blir sikrere i løpet av helga om hva dette er, vil jo ikke sende henne i BHG med vannkopper.... Anonymkode: f2ccb...e34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå