Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #1 Skrevet 25. mars 2017 Eller mer hånden, har kun 4 fingrer jeg kan bruke (tommel ute av drift) Ville dere ha kjørt bil? da ikke automatgir Anonymkode: 51144...f0b
Superdolly Skrevet 25. mars 2017 #2 Skrevet 25. mars 2017 Nei. Hvis du går på smertestillende med sløvende effekt, så NEI. Selv om du ikke gjør det, så er hånden ubrukelig. Hvordan skal du kunne styre bilen samtidig som du håndterer girspaken?
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #3 Skrevet 25. mars 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Eller mer hånden, har kun 4 fingrer jeg kan bruke (tommel ute av drift) Ville dere ha kjørt bil? da ikke automatgir Anonymkode: 51144...f0b Hvilken arm er brukket`? Anonymkode: 44f0a...051
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #4 Skrevet 25. mars 2017 Er venstre hånd, og kan holde rattet når jeg girer Nei går ikke på noe medisiner Noen som vet om det er ulovlig? HI Anonymkode: 51144...f0b
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #5 Skrevet 25. mars 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er venstre hånd, og kan holde rattet når jeg girer Nei går ikke på noe medisiner Noen som vet om det er ulovlig? HI Anonymkode: 51144...f0b Tviler på at du er særlig mer utrygg og farlig i trafikken enn alle gamlingene som burde levert førerkortet for ti år siden, samt alle som er redde for å kjøre, men som snirkler seg rundt i trafikken likevel. Hvis det kun er deler av hånden som er ute av drift, så hadde jeg neppe tenkt på det i det hele tatt. Du er kanskje ikke engang sykemeldt? Anonymkode: f48e7...934
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #6 Skrevet 25. mars 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Tviler på at du er særlig mer utrygg og farlig i trafikken enn alle gamlingene som burde levert førerkortet for ti år siden, samt alle som er redde for å kjøre, men som snirkler seg rundt i trafikken likevel. Hvis det kun er deler av hånden som er ute av drift, så hadde jeg neppe tenkt på det i det hele tatt. Du er kanskje ikke engang sykemeldt? Anonymkode: f48e7...934 Er ikke sykemeldt og ikke satt på noe smertestillende heller Men har gips fra like under albuen til fingrene og avstivet tommel. kan holde ting med hånden, men det er det egentlig. trenger ikke akkurat og gire når jeg svinger Ble usikker da noen kritiserte meg veldig for å kjøre til og i fra lege og sykehus for å fikse armen. (Hadde lite med valg egentlig, i tillegg til null trafikk og 30 hele veien) HI Anonymkode: 51144...f0b
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #7 Skrevet 25. mars 2017 Jeg ringte forsikringsselskapet og spurte. Det er ikke ulovlig å kjøre. Du blir ikke stoppet og får bot. MEN, havner du i en ulykke er risikoen for å få all skyld betydelig høyere. Ikke i ulykker der det er åpenbart at du er uskyldig. Men der feks blir påkjørt bakfra kan fører si at "du hadde en vinglete kjøring" og vil muligens bli trodd da en gipset hånd kan medføre dårlig rattgrep feks. Anonymkode: 8b5d5...dcb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå