Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #1 Skrevet 24. mars 2017 Akkurat er det bare meg og eldstemann som er våken. Han ser film og jeg surfer/netflixer og bare slapper av. Tanken på lang og lat lørdagsmorgen med kaffekoppen i handa er så digg!😁 Måtte bare dele gleden med dere❤️ Anonymkode: d282b...a59
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #2 Skrevet 24. mars 2017 Enig! Fredag kveld og lørdag morgen er mine absolutte favoritter❤️ God helg! Anonymkode: 23e66...ebb
Mamma til 2 søte Skrevet 24. mars 2017 #3 Skrevet 24. mars 2017 Deler gleden med deg 😊 Blir alene med ungene imorgen tidlig så blir frokost på døra (morgenlevering.no) og kaffe ❤ Gleder meg allerede! 😂
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #4 Skrevet 24. mars 2017 Hater helgene... Med en mann som synes det er hans fulle rett og sove seg gjennom lørdag og søndag er helgene et hat. Anonymkode: f792b...dbe
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #5 Skrevet 24. mars 2017 45 minutter siden, Mamma til 2 søte skrev: Deler gleden med deg 😊 Blir alene med ungene imorgen tidlig så blir frokost på døra (morgenlevering.no) og kaffe ❤ Gleder meg allerede! 😂 Jeg blir alene med ungene i morgen til søndag, og jeg elsker alenehelger med de! Denne helga blir ekstra god kjenner jeg. 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Enig! Fredag kveld og lørdag morgen er mine absolutte favoritter❤️ God helg! Anonymkode: 23e66...ebb God helg 😄 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hater helgene... Med en mann som synes det er hans fulle rett og sove seg gjennom lørdag og søndag er helgene et hat. Anonymkode: f792b...dbe Det skjønner jeg med en sånn mann 😡 Håper du får en fin helg selv om mannen er lat:( Anonymkode: d282b...a59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå