Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #1 Skrevet 24. mars 2017 Syntes du det er fint med helg og mann og barn er hjemme sammen med deg. Eller liker du best hverdagen med jobb bhg/ skole og du er hjemme alene? Anonymkode: 01c82...f56
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #2 Skrevet 24. mars 2017 Veldig koselig med barna hjemme , mannen kan godt jobbe. Kjedelig å henge rundt mannen hele dagen, vi krangler mye mer når vi går hjemme sammen over flere dager. Anonymkode: e13be...f65
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #3 Skrevet 24. mars 2017 Jeg savner mannen sånn! Savner ikke barna på samme måte, men de er mer hjemme, de har korte dager. Anonymkode: 9ab25...06d
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #4 Skrevet 24. mars 2017 Synes det er skjønt når mannen er på jobb. Blir bare et evig sexmas om han er hjemme på dagtid - spesielt om ungene ikke er hjemme... Da føler jeg meg som ei mus bokstavelig talt...om han er katten Liker å ha ungene hjemme, om de bare har det greit og ikke maser om at de kjeder seg... Anonymkode: 5f79a...fd4
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #5 Skrevet 24. mars 2017 Elsker fredager! Henter største på skole og tar oss en "shoppingtur" før vi henter minste i bhg. Så kommer mannen hjem og alt er bare fryd og gammen 😁 Men, skulle selvfølgelig heller hatt en jobb å gå til altså, absolutt! Anonymkode: 71063...b8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå