Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #1 Skrevet 24. mars 2017 Jeg har alltid synes døden er skummel. Liksom noe jeg bare ønsker å fortrenge. Det er så endelig og så tragisk... jeg ser for meg meg selv i kisten.. ser for meg hva som skal skje med kroppen min. At jeg aldri mer skal puste, se barna, være med de jeg er glad i. Jeg er ingenting. Tanken gjør meg helt sprø.. jeg la fra meg disse tankene store deler av 20 åra. Nå når jeg har bikka 30 har tankene kommet tilbake for fullt. Jeg tenker daglig på døden... er dette normalt? Jeg teller ned år... at jeg har Max 50'år igjen... ser for meg hvor gamle barna mine vil være når jeg dør Osv. Ønsker bare å kunne leve normalt og være glad for at eg faktisk lever i dag. 😣 Anonymkode: cf2be...1fa
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #2 Skrevet 24. mars 2017 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har alltid synes døden er skummel. Liksom noe jeg bare ønsker å fortrenge. Det er så endelig og så tragisk... jeg ser for meg meg selv i kisten.. ser for meg hva som skal skje med kroppen min. At jeg aldri mer skal puste, se barna, være med de jeg er glad i. Jeg er ingenting. Tanken gjør meg helt sprø.. jeg la fra meg disse tankene store deler av 20 åra. Nå når jeg har bikka 30 har tankene kommet tilbake for fullt. Jeg tenker daglig på døden... er dette normalt? Jeg teller ned år... at jeg har Max 50'år igjen... ser for meg hvor gamle barna mine vil være når jeg dør Osv. Ønsker bare å kunne leve normalt og være glad for at eg faktisk lever i dag. 😣 Anonymkode: cf2be...1fa Max 50 år? Det er jo kjempelenge! 😀 Anonymkode: c7475...6dc
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #3 Skrevet 24. mars 2017 Du får ikke gjort noe med det faktum at vi alle skal dø en dag. Så du har egentlig bare to valg: bruke tiden din her på jorden til å tenke på og gruble over en ting du ikke får gjort noe med, eller du kan bruke tiden din til leve og nyte i fulle drag. Du må rett og slett finne ut av hvordan du vil leve livet dit,og hva du vil bruke tiden din på. Ønsker du å bruke de neste 50 årene på å vente på døden? Anonymkode: 35ba9...20b
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #4 Skrevet 24. mars 2017 Jeg er ikke redd fordi jeg tror på liv etter døden Anonymkode: 244af...353
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #5 Skrevet 25. mars 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg er ikke redd fordi jeg tror på liv etter døden Anonymkode: 244af...353 Og jeg tror ikke på det, derfor er ikke jeg redd heller. Desto mer grunn til å leve godt NÅ! Anonymkode: c7475...6dc
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #6 Skrevet 25. mars 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Og jeg tror ikke på det, derfor er ikke jeg redd heller. Desto mer grunn til å leve godt NÅ! Anonymkode: c7475...6dc Skulle si det samme. Ingen av oss har overlevd det livet her. Selvoppholdelsesdrift er naturlig, men denne kommer vi ikke unna. Lev livet på best mulig måte som er tro til dine verdier og du blir glad så lenge du lever. Å tro at det er noe mer etter døden kan bidra til å tro at man har mer tid enn det man har. Til trådstarter: Da døden er en realitet og ikke en ubegrunnet frykt, som hadde definert tankene dine som angst, så er dette kanskje tanker du dveler for mye ved. Det beste er å bli kvitt slike tanker/følelser ved å snakke om dem med en som er kvalifisert til det (ikke meg) jeg ønsker deg lykke til! Anonymkode: 03993...274
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #7 Skrevet 25. mars 2017 Livet går videre, det er min trøst.. Mange mange dødsfall i min nærmeste krets de siste årene, og det går jo bra. Det må jo det! Og selv om barna mine hadde hatt det veldig vondt en stund, ville latter og hverdag kommet også for de.. Jeg er ubetydelig, en prikk i tiden! Jeg har ikke utrettet eller oppnådd noe av betydning, annet enn å få to nydelige barn. Når jeg dør blir det nok litt trist. Men livet kommer til å dure ivei som før.. Det er min trøst.. Og derfor er jeg ikke redd for å dø! Anonymkode: 9b6d1...d44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå