Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #1 Skrevet 24. mars 2017 Isåfall: alene eller sammen med noen? Hvor mye? Anonymkode: ce1c7...918
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #2 Skrevet 24. mars 2017 Alene. En flaske rødvin, barnefri og en god bok 😊 Anonymkode: 6f61c...380
Mordi Skrevet 24. mars 2017 #3 Skrevet 24. mars 2017 Jepp, ikke barn idag og får ei venninne på besøk 😊 Kjæresten på lederseminar, så koselig med venninnekveld 👌
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #4 Skrevet 24. mars 2017 Det blir 2 glass vin tenker jeg. Alene hjemme i kveld Anonymkode: 65628...256
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #5 Skrevet 24. mars 2017 To glass sjampanje. Skal ikke ha mer Var alene med ungene tidligere i kveld, men nå er mannen her. Anonymkode: 5bf54...b7b
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #8 Skrevet 24. mars 2017 kjøpte en cider som jeg ville kose meg med i kveld. Anonymkode: ed0c9...12a
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #9 Skrevet 24. mars 2017 Nei gravid uke 35 så her er det avholds meg selvsagt men mannen og Anonymkode: c5f35...ccb
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #10 Skrevet 24. mars 2017 Gravid og i den verste kvalmen, så nei takk Hadde jeg ikke vært gravid så hadde nok fredagspilsen vært innabords Anonymkode: c7e83...0f7
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #11 Skrevet 24. mars 2017 Nei, hadde lyst på øl men mannen glemte å kjøpe. Så i morgen blir det to bayer til meg! Anonymkode: e587b...f30
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. mars 2017 #12 Skrevet 24. mars 2017 Ca en halv flaske vin tenker jeg...
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #13 Skrevet 24. mars 2017 Hadde tenkt å ta meg et glass rødvin. Men sitter her med mannen, solo og smågodt... Prøver igjen i morgen. Anonymkode: 14ce3...281
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #14 Skrevet 24. mars 2017 Nei Såklart ikke. Har barn i huset. Anonymkode: c16ad...556
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #15 Skrevet 24. mars 2017 Nei, drikker aldri. Nå er jeg høygravid også, så da er det ekstra uaktuelt. Mulig mannen drikker i kveld, men han er ikke hjemme så det vet jeg ikke. Anonymkode: ddb1a...a25
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #16 Skrevet 24. mars 2017 Kaaaanskje jeg tar meg en cider etterpå. Og tenk, jeg er alene hjemme med ungene... Drikker kanskje en øl eller cider i mnd 😂 Parthey! Anonymkode: 39799...0bb
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #17 Skrevet 24. mars 2017 Blir vel et par gode glass rødvin. Er på hytta. Anonymkode: 9c90d...c90
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #18 Skrevet 24. mars 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Kaaaanskje jeg tar meg en cider etterpå. Og tenk, jeg er alene hjemme med ungene... Drikker kanskje en øl eller cider i mnd 😂 Parthey! Anonymkode: 39799...0bb Jeg ringer barnevernet............ Anonymkode: 93522...503
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #19 Skrevet 24. mars 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg ringer barnevernet............ Anonymkode: 93522...503 Ja, det er det sikkert flere her inne som har fryktelig lyst til 😉 Anonymkode: 39799...0bb
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #21 Skrevet 24. mars 2017 Jau. Ett glass øl. Gedgedyah! Anonymkode: 68839...cc6
Mandala Skrevet 24. mars 2017 #22 Skrevet 24. mars 2017 Hentet meg nettopp et glass rødvin. Alene med barna pluss en overnattingsgjest.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #23 Skrevet 24. mars 2017 Ja, barna sover og jeg har drukket tre øl. Mannen har drukket 5 pluss litt vin. Opp i femtiden med minstemann 😲 Anonymkode: 915b1...495
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #24 Skrevet 24. mars 2017 Nei, tror faktisk det er snart 11 år siden jeg drakk alkohol sist.. Anonymkode: 41c50...25e
Kathrine. Skrevet 24. mars 2017 #25 Skrevet 24. mars 2017 2 små øl. Eg, mannen og en kollega av mannen. No er gjesten akkurat sendt avgårde med drosje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå