Gå til innhold

Drikker du alkohol i kveld?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Isåfall: alene eller sammen med noen? Hvor mye?

Anonymkode: ce1c7...918

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alene. En flaske rødvin, barnefri og en god bok 😊

Anonymkode: 6f61c...380

Skrevet

Jepp, ikke barn idag og får ei venninne på besøk 😊 Kjæresten på lederseminar, så koselig med venninnekveld 👌

Skrevet

Det blir 2 glass vin tenker jeg. Alene hjemme i kveld :)

Anonymkode: 65628...256

Skrevet

To glass sjampanje. Skal ikke ha mer  

Var alene med ungene tidligere i kveld, men nå er mannen her. 

Anonymkode: 5bf54...b7b

Skrevet

kjøpte en cider som jeg ville kose meg med i kveld. 

Anonymkode: ed0c9...12a

Skrevet

Nei gravid uke 35 så her er det avholds meg selvsagt men mannen og ;)

Anonymkode: c5f35...ccb

Skrevet

Gravid og i den verste kvalmen, så nei takk :kvalm:

Hadde jeg ikke vært gravid så hadde nok fredagspilsen vært innabords :P

Anonymkode: c7e83...0f7

Skrevet

Nei, hadde lyst på øl men mannen glemte å kjøpe. Så i morgen blir det to bayer til meg! 

Anonymkode: e587b...f30

Skrevet

Ca en halv flaske vin tenker jeg...

Skrevet

Hadde tenkt å ta meg et glass rødvin. Men sitter her med mannen, solo og smågodt... Prøver igjen i morgen.

Anonymkode: 14ce3...281

Skrevet

Nei Såklart ikke. Har barn i huset. 

Anonymkode: c16ad...556

Skrevet

Nei, drikker aldri. Nå er jeg høygravid også, så da er det ekstra uaktuelt.  Mulig mannen drikker i kveld, men han er ikke hjemme så det vet jeg ikke.

Anonymkode: ddb1a...a25

Skrevet

Kaaaanskje jeg tar meg en cider etterpå. Og tenk, jeg er alene hjemme med ungene... Drikker kanskje en øl eller cider i mnd 😂 Parthey! 

Anonymkode: 39799...0bb

Skrevet

Blir vel et par gode glass rødvin. Er på hytta.

Anonymkode: 9c90d...c90

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Kaaaanskje jeg tar meg en cider etterpå. Og tenk, jeg er alene hjemme med ungene... Drikker kanskje en øl eller cider i mnd 😂 Parthey! 

Anonymkode: 39799...0bb

Jeg ringer barnevernet............

Anonymkode: 93522...503

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg ringer barnevernet............

Anonymkode: 93522...503

Ja, det er det sikkert flere her inne som har fryktelig lyst til 😉

Anonymkode: 39799...0bb

Skrevet

Jepp, en tuborg. Føler meg vill og gal. 

Skrevet

Jau. Ett glass øl. Gedgedyah! 

Anonymkode: 68839...cc6

Skrevet

Hentet meg nettopp et glass rødvin. Alene med barna pluss en overnattingsgjest. 

Skrevet

Ja, barna sover og jeg har drukket tre øl. Mannen har drukket 5 pluss litt vin. Opp i femtiden med minstemann 😲

Anonymkode: 915b1...495

Skrevet

Nei, tror faktisk det er snart 11 år siden jeg drakk alkohol sist.. 

Anonymkode: 41c50...25e

Skrevet

2 små øl. Eg, mannen og en kollega av mannen. No er gjesten akkurat sendt avgårde med drosje. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...