Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #1 Skrevet 24. mars 2017 Har pleid å ta det vert 3. år, men lurer på om jeg burde ta det oftere? Hva gjør dere? Anonymkode: 8fa50...abf
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #3 Skrevet 24. mars 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Aldri tatt Anonymkode: 25bc9...252 Kan jeg spørre hvor gammel du er? Anonymkode: 8fa50...abf
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #4 Skrevet 24. mars 2017 Annenhvert år. Har lagt meg til vane at på starten av oddetallår så bestiller jeg meg time. Mye lettere å huske 😊 Anonymkode: ad860...d72
Kira Skrevet 24. mars 2017 #5 Skrevet 24. mars 2017 Jeg tar det ca en gang per år. Har hatt celleforandringer tidligere som heldigvis gikk bort av seg selv, men det satt en støkk i meg. Derfor føler jeg det blir riktig å ta det oftere enn anbefalt.
Snøfnugget Skrevet 24. mars 2017 #6 Skrevet 24. mars 2017 Har tatt to ganger siste 3 årene. Kommer nok til å fortsette med det.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #8 Skrevet 24. mars 2017 Er konisert. Tar en gang iåret. Anonymkode: 420ef...b16
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #10 Skrevet 24. mars 2017 Hvert tredje år, det har jeg gjort siden jeg var 25 år, nå er jeg 43. Ingen i min familie som har hatt kreft da, hverken på mors- ellers farsiden. Vet jo at kreft kan dukke opp fra intet, men det er jo et faktum at noen familier er mer utsatt en andre, og i min familie finnes ikke kreft i det hele tatt. Hadde jeg hatt foreldre, tanter, onkler, søsken e.l. som hadde hatt en eller annen form for kreft ville jeg nok tatt annenhvert år, men siden jeg har såpass "gode gener" føler jeg det holder å følge det anbefalte screeningprogrammet med hvert tredje år. Anonymkode: f8475...725
Sint naken biltyv Skrevet 24. mars 2017 #11 Skrevet 24. mars 2017 (endret) Vært andre år Endret 24. mars 2017 av Sint naken biltyv
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #12 Skrevet 24. mars 2017 Hvert tredje år. Får innkallelse. Husker aldri selv når det er tida for det. Anonymkode: 8ead1...5d5
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #13 Skrevet 24. mars 2017 Det vanlige er jo hvert tredje år. Jeg tok først hver tredje år, så fikk jeg forandringer og tok biopsi, gikk tilbake av seg selv. Etter det tok jeg en til to ganger i året. (Min mor har hatt kreft i livmoren). Nå har jeg ikke livmor eller livmorhals lenger, så slipper. Du som aldri har tatt: hvordan tør du ta den sjansen? Anonymkode: 3611d...ba1
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #14 Skrevet 24. mars 2017 Jeg tok første gang da jeg satt inn spiral etter første barn og var 21år, siden har jeg tatt hvert 2./3. år, når jeg har tatt ut/satt inn spiral. Så har vel tatt 4 totalt (er 30år nå). Det har liksom passet sånn. Nå etter jeg har født 3. og siste barnet så kommer jeg til å ta så ofte gynekologen min anbefaler 👌 han kaller inn 👍 Anonymkode: 2d383...71e
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #15 Skrevet 24. mars 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Kan jeg spørre hvor gammel du er? Anonymkode: 8fa50...abf Selvfølgelig kan du det😀 Anonymkode: 25bc9...252
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #16 Skrevet 24. mars 2017 Når jeg får påminnelse i posten. Er vel hvert 3. år. Anonymkode: 28330...580
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå