Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #1 Skrevet 24. mars 2017 Når jeg depper over at jeg har for mange ekstra kilo så døtter jeg innpå sjokolade og potegull, MÅ bare ha. Når jeg depper over at pengene går for fort og jeg ikke greier spare så havner jeg på en nettbutikk og bestiller noe (masse). Når jeg stresser for at jeg ikke får gjort det jeg skal på jobb havner jeg her... HVORFOR gjør jeg slikt og hvordan kommer man seg ut av dette??? Anonymkode: 9dfe6...d60
Mamma til 2 søte Skrevet 24. mars 2017 #2 Skrevet 24. mars 2017 Det er jo en slags depresjon da. Snakk med fastlegen? Er nok ikke noe du får hjelp til dessverre. Men kjeder du deg kanskje? Begynn å tren tilsvarende tid du bruker her, nettshopping og trøstespiser. Lettere sagt enn gjort, men kjedsomhet kan være ødeleggende om man ikke har selvdisiplin.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #3 Skrevet 24. mars 2017 Du føler du har mistet kontrollen og du gir på en måte Litt opp Anonymkode: b8bbf...03e
hengedasken Skrevet 24. mars 2017 #4 Skrevet 24. mars 2017 noen ganger ødelegger vi for oss selv for å beholde den trygge loopen vi er inni. jeg vil slanke meg, jeg vil jo virkelig det. så hvorfor trøkker jeg innpå digg og brus? jo... selv om jeg vil, så orker jeg egentlig ikke gå i gang med forandringen. siden den er noe jeg må forholde meg til og være aktiv i forhold til. noe nytt. som krever av meg. og om jeg 'saboterer' for meg selv er jeg i min vante setting. der jeg kan konstatere at jeg er en dott, som vanlig, som ikke får til noe av det jeg hadde syntes jeg ville. siden jeg er vant til å være en dott og er trygg med det, tar jeg altså ikke turen ut på ukjendt grunn og risikerer en endring.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #5 Skrevet 24. mars 2017 5 timer siden, hengedasken skrev: noen ganger ødelegger vi for oss selv for å beholde den trygge loopen vi er inni. jeg vil slanke meg, jeg vil jo virkelig det. så hvorfor trøkker jeg innpå digg og brus? jo... selv om jeg vil, så orker jeg egentlig ikke gå i gang med forandringen. siden den er noe jeg må forholde meg til og være aktiv i forhold til. noe nytt. som krever av meg. og om jeg 'saboterer' for meg selv er jeg i min vante setting. der jeg kan konstatere at jeg er en dott, som vanlig, som ikke får til noe av det jeg hadde syntes jeg ville. siden jeg er vant til å være en dott og er trygg med det, tar jeg altså ikke turen ut på ukjendt grunn og risikerer en endring. Du er nok inne på noe der ja.. hmm Anonymkode: 9dfe6...d60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå