Gå til innhold

Cyste i underlivet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan merker man om man her det? Sist EL så hadde jeg smerter som varte i mange dager, og de har liksom ikke gitt seg. Har menssmerter på en måte hele tiden. Er ikke gravid. I tillegg kjennes magen litt oppblåst og hard ut, og jeg har begynt å måtte stå opp om natten for å tisse. Kan jeg ha en cyste som begynner å bli stor eller noe?

Anonymkode: a8c73...6cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg tatt en tur til legen for sjekk, heller det enn å spørr her. Det er ingen her som kan verken undersøke eller vite hva som "feiler deg" over nett. Som hovedregel bør man få sjekket det om man blør mellom mensen, og iaf om det er slik du beskriver det som at du har hatt mensen hele tiden siden siste eggløsning.

Lykke til! :) 

Anonymkode: 1dab9...217

Skrevet

Jeg hadde det, en dermoid cyste på eggstokken som vokste seg veldig stor på veldig kort tid.

Når jeg la meg på ryggen og klemte på magen kjentes det ut som jeg var gravid, jeg trodde jeg kjente livmora, men det var en cyste. Den klemte på livmora så jeg måtte tisse oftere og jeg hadde veldig smertefulle eggløsninger.

Bestill time hos gynekologen så tar han en innvendig ultralyd

Anonymkode: 577e8...ac3

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da hadde jeg tatt en tur til legen for sjekk, heller det enn å spørr her. Det er ingen her som kan verken undersøke eller vite hva som "feiler deg" over nett. Som hovedregel bør man få sjekket det om man blør mellom mensen, og iaf om det er slik du beskriver det som at du har hatt mensen hele tiden siden siste eggløsning.

Lykke til! :) 

Anonymkode: 1dab9...217

Jeg blør ikke da. Ja, jeg vet jo at dere ikke er leger, men vil ikke fly til legen om jeg bare har luft i magen liksom😜 Greit å høre litt andres erfaringer. 

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde det, en dermoid cyste på eggstokken som vokste seg veldig stor på veldig kort tid.

Når jeg la meg på ryggen og klemte på magen kjentes det ut som jeg var gravid, jeg trodde jeg kjente livmora, men det var en cyste. Den klemte på livmora så jeg måtte tisse oftere og jeg hadde veldig smertefulle eggløsninger.

Bestill time hos gynekologen så tar han en innvendig ultralyd

Anonymkode: 577e8...ac3

Ok. Jeg prøvde å kjenne, men kjente ingenting. Litt ømmere på ene siden enn andre, og der jeg pleier å ha skikkelig eggløsning fra. Der det var vondt under forrige EL også, trodde jeg fikk blindtarmbetennelse eller noe da. Men jeg har også ekstremt mye luft i magen for tida, og på kanten til diare hele tiden, så kan være luftsmerter i magen også. 

Er så pes med gynekolog, hehe;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...