Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #1 Skrevet 24. mars 2017 ... Er redd samboeren vil ta det på feil måte. Jeg har vært ganske lei meg lenge for at han ikke har villet fri til meg, og det har blitt et tema vi har snakket endel om. Nå har jeg slått meg til ro med at han ikke vil. Jeg har gått gjennom en vanskelig periode i livet, og har nå lyst til å kjøpe meg en ring - til meg, fra meg - for å minne meg selv på å nyte de gode øyeblikkene selv om ting er vanskelig. Ringen koster i overkant av 7000 kr, og jeg har full økonomisk mulighet til å unne meg selv den. Ringen jeg har falt for selges også som alliansering - og er en hvit gullring med diamanter på.... Blir det helt feil? Anonymkode: 96f77...593
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #2 Skrevet 24. mars 2017 Kan ikke forstå at du ikke skulle kunne kjøpe den ringen du har lyst på, når mannen ikke kjøper til deg Dine penger kan du bruke til det du vil, selvfølgelig Så om du vil bruke 7000 kr på en ring i til deg selv må det være lov. Anonymkode: e5b48...17e
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #3 Skrevet 24. mars 2017 Hva er en power-ring? Høres ut som noe fra Ringenes Herre. Anonymkode: cb81f...901
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #4 Skrevet 24. mars 2017 One Ring to rule them all, One Ring to find them, One Ring to bring them all and in the darkness bind them Anonymkode: d85a7...468
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #6 Skrevet 24. mars 2017 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva er en power-ring? Høres ut som noe fra Ringenes Herre. Anonymkode: cb81f...901 HI Hehe, et symbol på styrke Blås i benevninga. Mest opptatt av om samboeren ville tatt det ille opp - han kan jo oppfatte det som at jeg fremdeles tenker på frieri, selv om det ikke er slik... Anonymkode: 96f77...593
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #7 Skrevet 24. mars 2017 Du kan ikke ta ansvar for hvordan han oppfatter det. Det du kan gjøre er å nevne at du skal kjøpe et smykke. Et kjede eller en ring. Komme hjem med ringen og ikke gjøre noe big deal ut av den ovenfor han. Kanskje et forvarsel ikke setter i gang de store tankeprosessene hos han. Vanskelig å vite. Anonymkode: cb81f...901
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #8 Skrevet 24. mars 2017 Hvis den ser ut som en gifte/forlovelsesring vil du få ørten spørsmål om du har eller skal gifte deg. Ny ring på hånden gir overraskende mye oppmerksomhet.. Så vær klar over det.. Anonymkode: 4f1a3...fe0
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #9 Skrevet 24. mars 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hvis den ser ut som en gifte/forlovelsesring vil du få ørten spørsmål om du har eller skal gifte deg. Ny ring på hånden gir overraskende mye oppmerksomhet.. Så vær klar over det.. Anonymkode: 4f1a3...fe0 En alliansering..? Hmmm.... Anonymkode: 96f77...593
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #10 Skrevet 24. mars 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: ... Er redd samboeren vil ta det på feil måte. Jeg har vært ganske lei meg lenge for at han ikke har villet fri til meg, og det har blitt et tema vi har snakket endel om. Nå har jeg slått meg til ro med at han ikke vil. Jeg har gått gjennom en vanskelig periode i livet, og har nå lyst til å kjøpe meg en ring - til meg, fra meg - for å minne meg selv på å nyte de gode øyeblikkene selv om ting er vanskelig. Ringen koster i overkant av 7000 kr, og jeg har full økonomisk mulighet til å unne meg selv den. Ringen jeg har falt for selges også som alliansering - og er en hvit gullring med diamanter på.... Blir det helt feil? Anonymkode: 96f77...593 Kan du ikke snakke med ham om det da? Høres ut som typen ring du vil kjøpe er slik at alle vil tro han HAR fridd, så vær obs på det. Ellers kjønner jeg ikke helt hvorfor noen kjøper en sånn tyype ring til seg selv, det virker veldig som du bare gjør det fordi han ikke gjør det. Jeg ville heller kjøpt meg et annet type smykke enn ring, eller tatt en tatovering eller noe om du er typen til det. Allianse ring blir liksom feil til seg selv? Men dette er bare mien tanker da:) JEG hadde ALDRI kjøpt meg en ring til 7000. Da hadde jeg heller tatt meg en tur eller to til syden:) Anonymkode: 8c0ec...ac5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå