Gå til innhold

altfor dyre klær på finn.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser mange klager her inne på at de ikke får solgt barneklær på finn.no ,men når jeg ser på prisene der inne så skjønner jeg godt at folk styrer unna! Så etter jakke til sønnen min å fant en Bergans jakke jeg ville se nærmere på.Selger skulle ha 150 kr for en softshelljakke med malingsflekker på! Selger skriver selv i annonsen at det er malingsflekker.Det er altfor dyr for en jakke der flekkene ikke går av! Syns generelt at det ganske stive priser på finn.no med tanke på at det faktisk er brukte klær.

Anonymkode: 200d7...3a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg som hadde innlegget du sikter til, prøvde å selge Reima-dresser til 150 kroner (nypris 1400) etter 2 måneders bruk, og Kuoma-sko til 50 kroner. Likevel "styrer folk unna". Dere er bare kresne, rett og slett - vil ha alt splitter nytt med lappen på, og helst gratis.

Anonymkode: 88603...065

Skrevet

Jeg er helt enig. Tror mange tenker at de selv kunne brukt de klærne med litt flekker på. Men det er ikke særlig interessant å kjøpe klær med flekker. 

Synes også det overprises veldig der. Elsker små pakker med klær selv

Anonymkode: f69c1...4fb

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er helt enig. Tror mange tenker at de selv kunne brukt de klærne med litt flekker på. Men det er ikke særlig interessant å kjøpe klær med flekker. 

Synes også det overprises veldig der. Elsker små pakker med klær selv

Anonymkode: f69c1...4fb

Jeg selger en lilla Bergans softshelljakke str 104 til 100,-. Veldig pent brukt 😊

Anonymkode: c31ce...5cd

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg selger en lilla Bergans softshelljakke str 104 til 100,-. Veldig pent brukt 😊

Huff! Sorry siterte feil innlegg... 

Skrevet

Tror faktisk det er lettere å selge på kjøp/salgsider på Facebook... Jeg bruker selv kun å handle der, er sjelden inne på finn selv om jeg liker å kjøpe klær brukt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...