Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #1 Skrevet 24. mars 2017 Jobber som helsafagarbeider på sykehjem. Har vært fast ansatt i mange år. Og nå har jeg sett meg lei på at skoleelever/studenter, som ikke har noen stilling og som heller ikke utdanner seg innenfor yrket, går forann meg når det gjelder å få ekstravakter. Jeg har bare 50% fast og er avhengig av mer jobb. Skal ta det opp med avdelingsleder, men vil ikke skape dårlig stemning. På hvilken måte ville dere sat dette? Anonymkode: fc475...738
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #2 Skrevet 24. mars 2017 De er billigere i drift enn du er. Hva kan du tilby arbeidsplassen? Er du flink i jobben din? Anonymkode: 1e344...625
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #3 Skrevet 24. mars 2017 Jeg ville spurt om det er noen mulighet for å øke stillingsprosenten først og fremst. Og dersom ikke det går, så kan du jo spørre hvorfor de får vakter fremfor deg, og så tatt det derifra. Anonymkode: 8ec79...1d1
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #4 Skrevet 24. mars 2017 Det spiller jo ingen rolle om de er billigere i drift enn meg. Fagpersonale skal gå før ufaglærte. De kan ikke dele ut medisiner, det kan jeg. Jeg er flink i jobben min og har masse erfaring. Får skryt for jobben jeg gjør. Ang. å øke stillingsprosenten, så har jeg spurt etter det for ikke lenge siden. Det var ingen mulighet for det nå. Så jeg er helt avhengig av ekstravakter. Hi Anonymkode: fc475...738
Deterbaremeg:):) Skrevet 24. mars 2017 #5 Skrevet 24. mars 2017 Snakk med forbundet ditt om de har lov til å gjøre det sånn?