Gå til innhold

Softshelljakke til en førsteklassing?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil jeg tro. Kjedelig farge eneste, men jakka er jo veldig praktisk. 

Skrevet
14 minutter siden, Mamma til 2 søte skrev:

Det vil jeg tro. Kjedelig farge eneste, men jakka er jo veldig praktisk. 

Jeg er helt enig i at det er kjedelig farge,de har samme jakke i finere farge men ikke akkurat den størrelsen jeg trenger dessverre.

Anonymkode: d0b5d...1a3

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er helt enig i at det er kjedelig farge,de har samme jakke i finere farge men ikke akkurat den størrelsen jeg trenger dessverre.

Det positive er jo at den ikke blir like "skitten" 😀

Skrevet

Helt grei, har hatt tilsvarende til begge barna. Så oppdaget vi Bergans, som er mye mykere.

Anonymkode: 9addb...7fa

Skrevet

Ja, den jakken er super! Våre har alltid brukt name it sine soft shell jakker, de er praktiske og penere enn de man kjøper i sportsbutikker. Tåler penbruk, lek, vind og litt vann. Mine gutter har aldri vært fan av mye farger, så den hadde de likt.

Anonymkode: 1ff94...b5d

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Helt grei, har hatt tilsvarende til begge barna. Så oppdaget vi Bergans, som er mye mykere.

Anonymkode: 9addb...7fa

Men de er ikke særlig fine da?

Skrevet

Min sønn får helt hetta av slike jakker. Softshell puster jo overhodet ikke, så han blir gjennomsvett inni jakka. Han er ganske varmblodig av seg da, og kreperer nesten når han blir altfor svett og varm.

Anonymkode: 251c8...c82

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Min sønn får helt hetta av slike jakker. Softshell puster jo overhodet ikke, så han blir gjennomsvett inni jakka. Han er ganske varmblodig av seg da, og kreperer nesten når han blir altfor svett og varm.

Men da bruker han vel strengt tatt jakke når han ikke trenger det, eller har for mye klær under? Mine er også varmblodige, men har ikke blitt mer svett i softshell enn i noe annet, OM de har for mye klær blir de varme uansett...

Skrevet

dere som har denne jakken,hvilken underdel har dere til den? :) 

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men da bruker han vel strengt tatt jakke når han ikke trenger det, eller har for mye klær under? Mine er også varmblodige, men har ikke blitt mer svett i softshell enn i noe annet, OM de har for mye klær blir de varme uansett...

Det er jo en type jakke man bruker når det er litt fuktig og blåser litt, og min sønn har aldri mye under. 

Blir det samme med cherrox, han blir våt av svette inni dem 

Så han har en allværsjakkke som puster og gore-tex sko. Det går bedre, men strengt tatt hadde nok han valgt en collegejakke og joggesko hele året 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...