Gå til innhold

Hvilke billigkjeder har best yttertøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt en veldig dryg vinter og start på våren. Det snør og regner om hverandre og hver dag kommer barna hjem med klissvåte og møkkete yttertøy. Vasker yttertøy hele tiden nå og det går utover den andre klesvasken. Trenger mer yttertøy så vi kan drøye vaskinga litt. Men må ha noe billig. Både vintertøy og regntøy 

Anonymkode: 9ad1d...b93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kappahl sitt Kaxs har kommet bra ut i test.

Vintertøy begynner å bli utplukket, så det vil du vel slite litt med å finne noe kanskje, mye småstørrelser igjen.

Er klubbdager på Kappahl nå, så det er 25 % på ordinære priser for medlemmer. Jeg kjøpte regntøy der i går.

Anonymkode: a3350...2d4

Skrevet

KappAhl. 

Anonymkode: d5d3e...688

Skrevet

Kappahl og Reflex (Barnas hus). Her selger de alt av vintertøy til 150 kr nå på Kappahl (Trondheim), men er sikkert tomt nå. Bh har hatt masse på halv pris nå.

Anonymkode: f84ea...6c6

Skrevet

Europris!

Anonymkode: 04566...c36

Skrevet

Finn.no kjøp salg på Facebook. Om det bare er ekstra tøy du trenger.

Skrevet

Veldig fornøyd med regntøyet til Stormberg, kom ut som best i test i fjor. 

Anonymkode: 1d3f2...ac7

Skrevet

Veldig fornøyd med Stormberg, jeg følger med og handler når de har gode tilbud. De har jo tilbud som alle jakker til 50% o.l.

Anonymkode: a6a6e...3ae

Skrevet

Loppemarked og Fretex og Gis bort på Finn.

Anonymkode: 64247...1ff

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med hm. Ikke de aller varmeste jakkene, men det trenger de ikke nå heller. Formen holder seg bra, og kvaliteten er god.

Skrevet

Ville sjekket kjøpe-selge sider på Facebook, og Finn.no. Der får du dyre merkeklær som Reimatec veldig billig, pent brukt. Heller det, enn dårligere klær fra billigbutikkene..

Anonymkode: 776f0...60f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...