Bøllefrø_i_magen Skrevet 24. mars 2017 #1 Skrevet 24. mars 2017 Noen som har vært der om sommeren? Mye vind? Noen som skal dit i sommer?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #2 Skrevet 24. mars 2017 Jeg var der i fjor sommer og det blåste veldig. Men en flott plass for det om. Anonymkode: 67da5...ab4
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #3 Skrevet 24. mars 2017 Vi var og der i fjor sommer.kjempefint Ver😀 fin plass 👍 Anonymkode: 07a05...bef
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #4 Skrevet 24. mars 2017 Tenkte reise der i år 👍🏻 Ser fint ut... kjekt å lese folk er fornøyde da... Anonymkode: 7e2df...2ac
Bøllefrø_i_magen Skrevet 24. mars 2017 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2017 Så bra! Vi reiser dit i sommer, 2 uker ca Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #6 Skrevet 24. mars 2017 Vi var der i fjor. Ungene storkoste seg med lekeland og innendørs basseng så vi holdt oss en del på stedet. Det blåste mye ja.. Og regnet noe. Vi var inne i Aalborg to dager. Aalborg Zoo en dag: trist sted syns jeg. Fårup to dager. Jeg syns det var et litt kjedelig område av Danmark, men når ungene koser seg så mye har jeg det også bra😊Og veldig ålreite hus/leiligheter. Anonymkode: b1ac0...5fd
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #7 Skrevet 25. mars 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi var der i fjor. Ungene storkoste seg med lekeland og innendørs basseng så vi holdt oss en del på stedet. Det blåste mye ja.. Og regnet noe. Vi var inne i Aalborg to dager. Aalborg Zoo en dag: trist sted syns jeg. Fårup to dager. Jeg syns det var et litt kjedelig område av Danmark, men når ungene koser seg så mye har jeg det også bra😊Og veldig ålreite hus/leiligheter. Anonymkode: b1ac0...5fd Var zoo dårlig? Passer fårup sommerland til ei på 5 år? Anonymkode: 7e2df...2ac
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #8 Skrevet 25. mars 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Var zoo dårlig? Passer fårup sommerland til ei på 5 år? Anonymkode: 7e2df...2ac Ja, jeg syns zoo-en var litt trist rett og slett. Så ikke ut som dyrene hadde det bra. Spesielt brunbjørnen virket veldig stressa. Vi var der med 5 og 3-åring. Fant noe for begge i Fårup ja. Hadde det veldig fint der, men syns personlig Djurs er bedre (men lengre å kjøre da). Anonymkode: b1ac0...5fd
Bøllefrø_i_magen Skrevet 25. mars 2017 Forfatter #9 Skrevet 25. mars 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Var zoo dårlig? Passer fårup sommerland til ei på 5 år? Anonymkode: 7e2df...2ac Vi var i Fårup i fjor med barn i alderen 1-11 år, det var moro og noe å gjøre for hele gruppen
Bøllefrø_i_magen Skrevet 25. mars 2017 Forfatter #10 Skrevet 25. mars 2017 Hvis noen skal dit i sommer og har lyst på nytt bekjentskap, send meg gjerne en melding
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå