Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #1 Skrevet 24. mars 2017 Livredd.. vet ikke hvorfor.. har sprøytefobi (alt med nåler) og livredd for pirking. Bare det å fjerne tannstein gjør at jeg skjelver i buksene Jeg er så feig, men har traumer i forbindelse med leger osv, så det minner meg veldig om det. Er livredd. Er jeg alene om det, i voksen alder? Man må jo til tannlegen! Men nå er det 1,5-2 år siden jeg var der. Fordi jeg har utsatt og utsatt. Bør egentlig gå 1 gang i året (tannlegen sa hvert 1,5 år). Men jeg er bare så redd for tannlegen Anonymkode: 0d419...287
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #3 Skrevet 24. mars 2017 Da håper jeg du pusser to ganger daglig, samt skyller med fluor og bruker tanntråd hver kveld? For jo flinkere du er, desto mindre trenger du å gå dit. Anonymkode: f26f5...393
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #4 Skrevet 24. mars 2017 2 minutter siden, Engeln skrev: Følger denne..samme her. 2 år siden jeg var Har du opplevd noe traumatisk, eller er du bare redd av deg selv? Ikke lett i hvert fall! Sist jeg var der hadde jeg hull. Måtte bore. Ble redd, men det gikk kjempefint.Men fortsatt fortsetter jeg å være redd. Anonymkode: 0d419...287
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #5 Skrevet 24. mars 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Da håper jeg du pusser to ganger daglig, samt skyller med fluor og bruker tanntråd hver kveld? For jo flinkere du er, desto mindre trenger du å gå dit. Anonymkode: f26f5...393 Ja, jeg gjør det. Tanntråd kunne jeg vært flinkere til, men pusser godt. Drikker ikke cola osv, spiser veldig lite sukker. Anonymkode: 0d419...287
Kira Skrevet 24. mars 2017 #6 Skrevet 24. mars 2017 Du er ikke alene om det, dessverre er det mange som har en redsel for tannlegen. Det er veldig dumt å utsette det hele tiden. Rett og slett fordi hvis du feks har et lite hull så kan det bli et stort hull med tiden. Kan det hjelpe å ta med en venninne? Naboen min er livredd for tannlegen. For noen mnd siden hadde hun fryktelig tannverk, men turte ikke gå. Jeg bestilte time til henne, ble med og satt på en stol ved siden av. Kanskje det kan hjelpe deg også? Da kan du skravle mens du venter, samt vite at du har en trygg hånd å holde i hvis det skulle bli for ille. Det finnes også tannleger som reklamerer med at de tar spesielt vare på de med tannlegeskrekk. Da møter man ihvertfall forståelse fra første minutt. Lykke til, og håper du snart får bestilt deg en time! Tenk hvor glad du kommer til å være når du er ferdig
Engeln Skrevet 24. mars 2017 #7 Skrevet 24. mars 2017 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Har du opplevd noe traumatisk, eller er du bare redd av deg selv? Ikke lett i hvert fall! Sist jeg var der hadde jeg hull. Måtte bore. Ble redd, men det gikk kjempefint.Men fortsatt fortsetter jeg å være redd. Anonymkode: 0d419...287 Har hatt sprøyteskrekk og alt slikt så lenge jeg kan huske. Besvimer å styrer. Vet ikke hvorfor. Enorm redsel. Er fryktelig slitsomt, så føler med deg
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #8 Skrevet 24. mars 2017 Google TOO-prosjektet. Se om det er noe for deg, kanskje du kan bli kvitt skrekken din. Anonymkode: 98673...46d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå