Gå til innhold

Hvordan klare å gå ned i vekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går ikke ned i vekt. Jeg har prøvd så hardt, men jeg klarer virkelig ikke. Kiloene sitter bom fast! Jeg har gått ned 15 kilo, men det siste året har jeg gått opp 4 igjen. Og jeg får de ikke av! Jeg føler meg så mislykka som ikke klarer det. Det skal ingenting til for å gå opp i vekt :(

Jeg vet at det ikke er noe galt med hverken stoffskifte eller hormoner, siden dette er sjekket ut. Det er rett og slett at jeg spiser for mye og jeg er for glad i godteri! Hater meg selv for dette, føler meg så forbanna stygg! Jeg har begynt å droppe familiebesøk osv. hvor jeg må ha på vanlige klær fordi jeg føler meg så feit og ekkel. På jobb går det greit for der har jeg valgt for stor størrelse på arbeidstøyet. 

Hvordan skal jeg klare å kutte ut søtsuget? Hvordan skal jeg klare å slutte å spise så mye? Jeg spiser mengder med mat og godteri! Det er som narkotika, jeg MÅ ha det. Jeg raider kjøkkenskapene og har jeg ikke noe godt, lager jeg brødskiver! Får lyst til å prøve Effedrin for å miste matlyst og få masse energi :( Jeg er desperat!

Anonymkode: 2308c...198

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke vanskelig, men du må slutte å spise godteri og kutte ned på mengden mat. Last ned appen Lifesum og sett i gang. Tøm huset for godterier og kjøp inn sunn snacks som minigulerot, cherrytomater osv. Og så bør du bevege deg mer i hverdagen, start med små turer. Husk at det finnes ikke lettvinte løsninger, slanking er hardt arbeid 😊

Anonymkode: 3fbb8...fe5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...