Anonym bruker Skrevet 23. mars 2017 #1 Skrevet 23. mars 2017 Evolusjonsteorien blir tilbakevist hyppigere og hyppigere, og det er mange beviser mot evolusjon. Jeg tror ikke på det. Rett og slett. Det jeg derimot tror på, er mye annen forskning. Jeg tror på celler, som man kan se. Og mikrober. Er det enkelte retninger innen biologi man kan ta, der man ikke behøver å forholde seg til evolusjonsteorien? Anonymkode: ed5d7...db8
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2017 #2 Skrevet 23. mars 2017 Dette burde du vel kjenne til dersom du er utdannet biolog? Det er liksom ikke en liten detalj. Anonymkode: 74b7b...140
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2017 #3 Skrevet 23. mars 2017 Nei. Blir litt som å studere matematikk uten å tro på tallet null. Du kan klare deg til en hvis grad, men evolusjonen ligger jo bak all viten i biologien. Hvordan kan du tro på celler, uten å se hvor mitokondriene stammer fra liksom... Eller hvordan bakterier blir motstandsdyktige mot antibiotika, det er jo bare evolusjon på kort sikt. Finn deg et annet fagfelt du. Anonymkode: ab1d8...d7a
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2017 #4 Skrevet 23. mars 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Nei. Blir litt som å studere matematikk uten å tro på tallet null. Du kan klare deg til en hvis grad, men evolusjonen ligger jo bak all viten i biologien. Hvordan kan du tro på celler, uten å se hvor mitokondriene stammer fra liksom... Eller hvordan bakterier blir motstandsdyktige mot antibiotika, det er jo bare evolusjon på kort sikt. Finn deg et annet fagfelt du. Anonymkode: ab1d8...d7a Ble litt staveleifer der. (Hvis vs viss osv). Bare overse det. Ikke lett å skrive med baby på fanget Anonymkode: ab1d8...d7a
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2017 #5 Skrevet 23. mars 2017 Hva mener du!? Er du en biolog som ikke tror på evolusjonen? Dét tror jeg rett og slett ikke noe på! Anonymkode: a9bbf...35f
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2017 #6 Skrevet 23. mars 2017 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Evolusjonsteorien blir tilbakevist hyppigere og hyppigere, og det er mange beviser mot evolusjon. Jeg tror ikke på det. Rett og slett. Det jeg derimot tror på, er mye annen forskning. Jeg tror på celler, som man kan se. Og mikrober. Er det enkelte retninger innen biologi man kan ta, der man ikke behøver å forholde seg til evolusjonsteorien? Anonymkode: ed5d7...db8 Skjønner deg godt. Jeg er prest og tror ikke på oppstandelsesdogmet. Er det noen retning jeg kan ta hvor jeg slipper å preke om det evige liv? Anonymkode: 43dcd...6c6
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2017 #7 Skrevet 23. mars 2017 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skjønner deg godt. Jeg er prest og tror ikke på oppstandelsesdogmet. Er det noen retning jeg kan ta hvor jeg slipper å preke om det evige liv? Anonymkode: 43dcd...6c6 Har du lest "Morder Anders og hans venner"? 1 time siden, Anonym bruker skrev: Evolusjonsteorien blir tilbakevist hyppigere og hyppigere, og det er mange beviser mot evolusjon. Jeg tror ikke på det. Rett og slett. Det jeg derimot tror på, er mye annen forskning. Jeg tror på celler, som man kan se. Og mikrober. Er det enkelte retninger innen biologi man kan ta, der man ikke behøver å forholde seg til evolusjonsteorien? Anonymkode: ed5d7...db8 Hva er det egentlig du ikke tror på? Det går jo Zn å ikke forholde seg til hvor vi kommer fra "opprinnelig" og heller jobbe med å beskrive verden slik den er i dag. Du kan jo for eksempel arbeide med å kartlegge utbredelsen av ulike typer lav eller hvordan man kan dyrke kjøtt uten å bruke dyr. Anonymkode: 3d4db...c7c
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2017 #8 Skrevet 23. mars 2017 En lenger forklaring av det samme: Anonymkode: a581e...49a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå