Gå til innhold

Kan du som har kobberspiral se hit litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplever du noen bivirkninger eller komplikasjoner? Lar du mannen komme inni deg når du har spiral? Eller er det mest safe og "hoppe av i svingen"? Blødde du mye etter innsettelse av spiralen? Er mensen vondere og sterkere? Håper noen gidder svare :rolleyes:

Anonymkode: 1c17f...e0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanligste bivirkning med kobberspiralen er at blødningene kan bli kraftigere. Det skjedde for meg. Jeg blødde gjennom alt, så jeg måtte til slutt fjerne den og satte heller inn en hormonspiral.

Ellers var det greit med spiral, sånn seksuelt sett. Bare ikke trådene er for lange, så mannen "stikker" seg når han er inni deg :-) Jeg måtte inn igjen og klippe litt av på disse. Sikkerhetsmessig som prevensjon så skal det være bra.

Anonymkode: 96400...6fb

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Opplever du noen bivirkninger eller komplikasjoner? Kraftigere blødninger som varer lenger.

Lar du mannen komme inni deg når du har spiral? Ja

Eller er det mest safe og "hoppe av i svingen"? Nei

Blødde du mye etter innsettelse av spiralen? Nei

Er mensen vondere og sterkere? Kratigerere og lengre mens

Håper noen gidder svare :rolleyes:

Anonymkode: 1c17f...e0a

Anonymkode: 27e73...20e

Skrevet

Ikke smerter ved innsettelsen eller ved mens, mannen kommer inni meg, ikke blødning etter innsetting, 28 dager syklus, blør i 5dager 2dager spotting ( ved begynnelsen på mens og sutte på mens) 

Har ikke merket noe til den annet enn måtte få trådene klippet siden mannen merket de.

Skrevet

Ingen bivirkninger bortsett fra litt økt utflod. Mannen kom inni meg. Var generelt veldig fornøyd, tok den nylig ut etter å ha hatt den i fire år uten å bli gravid.

Anonymkode: c3938...cd0

Skrevet

Hatt den i 10 år. Ingen uønsket graviditet. Samme vondt som ved celleprøve å sette den inn. 

Blødninger sånn passe, litt spotting. 

Anonymkode: 3eb6c...7dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...