Gå til innhold

Ting å finne på alene i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til Oslo ett par dager - alene! Og trenger tips til hvilket hotell som ligger relativt nært "det meste", samt rolige barer og fine steder å besøke. Har dere forslag?

Anonymkode: 15717...fbe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo komme til meg og drikke vin.

Skrevet

Jeg er med på vin :) Denne helgen har jeg både manne- og barnefri!

Anonymkode: 88de6...8f9

Skrevet

Jeg er ikke så oppdatert på barlivet, men kan tipse om andre ting som jeg liker. 

Gå og se fotoutstillingen av Anja Niemi på Shoot Gallery i Barcode. Da kan du kombinere med tur på operaen og/eller utover Sørenga.

Det er fint å vandre rundt på Frogner eller på Grünerløkka hvis du vil vindushoppe eller faktisk shoppe. Er koseligere og kanskje hakket roligere enn Karl Johan og Majorstua.

Utsikt over byen finner du mange steder, men fra Holmenkollen mister du litt pusten. Det gjør til og med jeg som har kongeutsikt fra leiligheten min på østkanten. Ta 1-banen fra byen.

Flott og moderne utover på Tjuvholmen, du kan kikke utover fjorden eller gå på Astrup Fearnley. 

Skrevet

Jeg liker å ligge på Thon hotel Opera når jeg er i Oslo. Mest fordi det er lettvint og nære toget. Om jeg hadde hatt et par dager i Oslo så ville jeg sjekket om det var mulig å få en ståplassbillett eller lytteplass på en eller annen forestilling i Operaen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...