Gå til innhold

Hvordan er det å reise alene til syden med barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å ta ungene med til syden. De er 8, 11 og 13. 

Er nyskilt, så har aldri reist noen plass med de alene før. De er gode og snille barn, ikke urolige eller noe. Jeg kan stole på at de ikke plutselig stikker av. 

Hva syns dere? Gal som i det hele tatt vurderer det, eller helt OK? Har noen erfaring?:)

Anonymkode: 63e98...bd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Er nyskilt, så har aldri reist noen plass med de alene før. De er gode og snille barn, ikke urolige eller noe. Jeg kan stole på at de ikke plutselig stikker av. 

Hva syns dere? Gal som i det hele tatt vurderer det, eller helt OK? Har noen erfaring?:)

Hørtes gøy ut! God tur:)

Skrevet
1 minutt siden, koro51 skrev:

Hørtes gøy ut! God tur:)

😁 Håper det blir flest sånne svar!

Ei venninne mente jeg kom til å kjede meg uten andre voksenpersoner med meg. Har ikke kjeda meg et sekund jeg etter at jeg forlot eksen og ble alene med barna. Elsker mitt eget selskap, nyter å sitte og lese bok. Dessuten har jeg tre veldig morsomme barn å være sammen med. De tre er mye bedre samtalepartnere enn sin far iallfall.😁

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

😁 Håper det blir flest sånne svar!

Ei venninne mente jeg kom til å kjede meg uten andre voksenpersoner med meg. Har ikke kjeda meg et sekund jeg etter at jeg forlot eksen og ble alene med barna. Elsker mitt eget selskap, nyter å sitte og lese bok. Dessuten har jeg tre veldig morsomme barn å være sammen med. De tre er mye bedre samtalepartnere enn sin far iallfall.😁

Så fin innstilling du har - nei, vært mye på tur med mine barn, aldri kjedet meg, snarere tvert imot!

Skrevet

Tror dere kan få det veldig fint på tur!

Morsomme opplevelser, masse tid i basseng/strand, god mat og masse is og når barna er i seng kan du slappe av med en god bok! Høres perfekt ut spør du meg :D

God tur!

Anonymkode: 0891b...a81

Skrevet

Okei! Da har jeg bestemt meg 😁 Ah! Gleder meg til å se fjesene deres når jeg har bestilt tur!!!❤️✈️☀️

Skrevet

Jeg har vært alene med tre barn i over ti år. Jeg har reist alene med de  over hele verden fra de var små 😊 Ikke noe problem! Lykke til! Det kommer til å gå så fint 😊

Anonymkode: 12a3e...c39

Skrevet

Går så fint å reise alene med barn. Jeg har to barn, og vi har reist overalt, var på interrail med de, da de var 6 og 11 år gamle, vi storkoste oss. Savnet ikke andre voksenpersoner. Og man kommer jo uansett i prat med andre hele tiden på ferie.

Anonymkode: 9ea3e...113

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Går så fint å reise alene med barn. Jeg har to barn, og vi har reist overalt, var på interrail med de, da de var 6 og 11 år gamle, vi storkoste oss. Savnet ikke andre voksenpersoner. Og man kommer jo uansett i prat med andre hele tiden på ferie.

Anonymkode: 9ea3e...113

Kommer nok mer i prat med andre uten en mann på slep som uansett er opptatt med mobilen sin😁

Skrevet

Jeg reiste med min syvåring en gang. Jeg tenker enda tilbake på det som vår fineste tur sammen. Vi ble kjent med ei dame som også reiste alene med barn, og tok en kveld med dem og møttes noen ganger på kveldene og ved bassenget på dagene. Men jeg spiste de fleste måltidene alene, mens ungen freste rundt med barn han hadde blitt kjent med.

Anonymkode: 51297...4c6

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skal også reise til syden med ungene i sommer. Som du, to i barneskolen og en tenåring. Er nettopp blitt enke, så jeg reiser også uten mannen min for første gang. Kan ikke se noe galt i det? 

Anonymkode: c6372...fae

Skrevet

Det blir nok en bra tur og dere kommer til å kose dere.

Jeg tok med barna mine på 7 og 2 år på ferie alene, og det var en super tur. Man kommer som regel i snakk med andre voksne, og uten en surpomp med seg (eks mannen) så hadde jeg og barna det utrolig fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...