Anonym bruker Skrevet 23. mars 2017 #1 Skrevet 23. mars 2017 Har ei jente på 9 år. Hun er ofte syk. Ikke så syk at hun er sengeliggende, men hun kan ikke på skolen. Hun har vært til legen utallige ganger for å finne ut hva dette er. Vi venter på brev fra barneklinikken for videre utredning. Kan jeg få ekstra sykt-barn-dager? Vi har nesten brukt de opp allerede (har flere barn. De har hatt vanlige sykdommer som omgangssyken, så har brukt noen dager på de også). Anonymkode: e20a1...0d9
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2017 #2 Skrevet 23. mars 2017 Du kan få flere dager om du har et kronisk sykt barn, men et barn uten diagnose får du ikke det på. Anonymkode: 767fc...863
koro51 Skrevet 23. mars 2017 #4 Skrevet 23. mars 2017 Det ville jeg ha spurt legen om! Lykke til med dette!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2017 #5 Skrevet 23. mars 2017 Ingen diagnoser enda:( De finner ingenting hos legen. Har tatt mange prøver, vært flere ganger der. Har spurt om henvisning til barneklinikk i over et år, men de mente det ikke var nødvendig fordi de ikke finner noe😖😡 Anonymkode: e20a1...0d9
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2017 #6 Skrevet 23. mars 2017 19 minutter siden, koro51 skrev: Det ville jeg ha spurt legen om! Lykke til med dette! Da skal jeg spørre når vi kommer på barneklinikken iallfall. Takk for svar, alle sammen. Anonymkode: e20a1...0d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå