Anonym bruker Skrevet 23. mars 2017 #1 Skrevet 23. mars 2017 Hva kan feile meg? Vært sånn i endel uker. Iskald hvis jeg sitter rolig, glovarm hvis jeg rører på meg. Om natten når jeg skal sove må jeg ha varmeflaske. Selv om det er normal temp Anonymkode: 8d69f...634
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2017 #3 Skrevet 23. mars 2017 Forresten har jeg tatt en haug med blodprøver (over 30), der ingenting er galt.. Men plutselig har jeg begynt å fryse så innmari. Veldig lett. Det er liksom enten eller, ikke en mellomting Anonymkode: 8d69f...634
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2017 #4 Skrevet 26. mars 2017 ingen ? Merket det i går igjen da jeg gikk en kveldstur. Jeg ble så varm av det at jeg ble ordentlig dårlig, kvalm og elendig.. overopphetet. Anonymkode: 8d69f...634
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2017 #5 Skrevet 26. mars 2017 Jeg et også sånn, jeg har ME pluss at jeg er i overgangsalderen, dobbelt opp med dårlig varmeregulering... Anonymkode: 55738...c19
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2017 #6 Skrevet 26. mars 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg et også sånn, jeg har ME pluss at jeg er i overgangsalderen, dobbelt opp med dårlig varmeregulering... Anonymkode: 55738...c19 Huffda. Jeg er bare 26, så håper ikke jeg er i overgangsalderen allerede? Sliter med allergi, tenkte kanskje det har en sammenheng. Men har symptomer på ME, tror dog ikke det er det i det hele tatt siden jeg blir bedre av kortison osv. Går på kortison nå. Kan det kanskje gjøre at jeg blir verre mtp regulering? (Var sånn før jeg starta kuren asså) Anonymkode: 8d69f...634
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå