Gå til innhold

Ferietips???

solstråle- g09 og ?12

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er alene med 2 barn; 7 og 5 år. Aner virkelig ikke hva vi skal finne på i sommer. Noen tips til reiser som er rimelige, men som kan gjennomføres uten annen voksen reisepartner? Må mest sannsynlig reise alene med dem, da ingen andre kan bli med. Stresser meg litt, men ønsker å gi barna mine en helt topp sommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor billig snakker vi? Er utlandet utelukket? Hvor bor dere? 

Billigst: teltferie eller campingtur. Legg på en fornøyelsespark som hunderfossen eller dyreparken, så blir det litt dyrere. Camper dere i Gol, så har dere mange aktivitetsmuligheter: google det. 

Ellers kan man gjøre sydencupp enda. Velg en leilighet så dere kan lage mat selv. Kan ta med litt hjemmefra. Bo nærme stranden, så koser barna seg med sand og vann. 

Men så små barn trenger ikke mye. Fjellet eller stranden med mor, og de er nok happy.

Anonymkode: ba4c7...803

Skrevet

Det viktigste er at dere er sammen og har god tid til felles opplevelser!

Vet ikke hvor i landet dere bor, og hva dere har tilgang til i nærheten. Men noe av det beste jeg og mine barn vet om sommeren er å tilbringe hele dagen på stranda. Ta med alle måltider og kanskje noe godt. Om det er strålende sol og varmt kan man jo virkelig nyte strandlivet og er det overskyet kan man fiske krabber,samle skjell etc. 

Av andre ting som er "gratis" kommer jeg på bytur,telttur i marka, plaskebasseng i hagen, ta med lunsjen på lekeplassen.

Men om dere har litt penger til rådighet kan du kanskje enda få leid en hytte f,eks til ok pris? Finn.no flyter over av fritidsboliger til leie. Eller telt/hytte på en campinglplass? Teltferie i Danmark? Teltferie i Kristiansand og dra i Dyreparken? 

Hadde jeg visst hvor mye penger ca du kan bruke og hvor i landet dere bor kan jeg gjerne komme med mer konkrete forslag :) 

Anonymkode: 27e17...08d

Skrevet

(Når det gjelder å reise alene med dem tror jeg ikke det er noe problem!!) Dere kan få det kjempefint bare dere tre også :D

Skrevet

Et raskt søk nå viser at du fint kan få en uke i "syden" for under 15.000 for dere tre!

Skrevet

Var innom ving og tui i går kveld, og ser selv at syden enda kan være rimelig. Har en ekkel følelse på at jeg muligens får baksmell på skatten, da skatteprosenten min ble satt drastisk ned etter sommeren i fjor, og inntekten gikk opp, er mer derfor jeg ikke tørr å bestille noe enda, eller vet helt sikkert hvor mye jeg kan bruke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...