Anonym bruker Skrevet 22. mars 2017 #1 Skrevet 22. mars 2017 Hvor mye betaler dere? Hvor ofte? Og hva gjør de? Og hvor lang tid? Takker på forhånd for svar. Anonymkode: 33ade...acc
TinaK 1990 Skrevet 22. mars 2017 #2 Skrevet 22. mars 2017 Kommer en gang i uka. Betaler 1600 hver gang. Stort hus!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2017 #3 Skrevet 22. mars 2017 Hva er oppgavene? Er det byråd og hvitt? Anonymkode: 33ade...acc
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2017 #4 Skrevet 22. mars 2017 Hos oss kommer hun to timer annenhver uke. Har leilighet på 75 m2, hun tar hele på de to timene. Er fornøyd, hun virkelig skurer badet, støvsuger, vasker alle gulv, vasker over fronter, alle flater og inni søppelskapet, tar komfyren etc. Bruker byrå, selvsagt hvitt, betaler 1600 mnd inkl moms. Anonymkode: d2f1e...175
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2017 #5 Skrevet 22. mars 2017 Da synes jeg det tilbudet jeg fikk var dyrt. 1100 kr gangen. Har en leilighet på 77 kvm. Kan jeg spørre hvilke byrå? Anonymkode: 33ade...acc
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2017 #6 Skrevet 22. mars 2017 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da synes jeg det tilbudet jeg fikk var dyrt. 1100 kr gangen. Har en leilighet på 77 kvm. Kan jeg spørre hvilke byrå? Anonymkode: 33ade...acc Svart eller hvitt? Byrå eller privat? Anonymkode: d5823...142
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2017 #7 Skrevet 22. mars 2017 Hjemmeværende dame som startet et enkeltmannsforetak da ungene begynte på skolen så hun kunne tjene noen lommepenger på formiddagen. Hun tar 250 kr timen, jeg holder vaskemidler. Bruker 3 timer annenhver uke. Hvitt (men hun tjener såpass lite i året at hun knapt betaler skatt, tror hun vasker hos tre forskjellige) Anonymkode: 33e35...d89
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2017 #8 Skrevet 22. mars 2017 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Svart eller hvitt? Byrå eller privat? Anonymkode: d5823...142 Dette var hvitt. Byrå. Anonymkode: 33ade...acc
koro51 Skrevet 22. mars 2017 #9 Skrevet 22. mars 2017 Jeg betaler kr 170 per time. Man kan betale en privatperson inntil kr 60 000,- per år uten å måtte betale arbeidsgiveravgift. Jeg legger inn i Altinn og registrerer. Trekker fra skatten hennes og betaler skatten til kemneren. Dermed er det hvitt. Ganske så greit;)
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2017 #10 Skrevet 22. mars 2017 Ville dere lagt det ut på mittanbud.no? Anonymkode: 33ade...acc
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2017 #11 Skrevet 22. mars 2017 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette var hvitt. Byrå. Anonymkode: 33ade...acc Da synes jeg ikke det var dyrt, det er alltid dyrere med byrå Anonymkode: d5823...142
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2017 #12 Skrevet 22. mars 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Da synes jeg ikke det var dyrt, det er alltid dyrere med byrå Anonymkode: d5823...142 Så en som ga 1600 kr for annen hver uke. Det var og hvitt + byrå. Hadde håpt på noe sånt. Anonymkode: 33ade...acc
oslofrk Skrevet 22. mars 2017 #13 Skrevet 22. mars 2017 Klmmer også ann på hvor du bor. I Oslo betalte vi 250kr timen, her på nøgde betaler vi 175kr timen. Alt hvitt!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2017 #14 Skrevet 22. mars 2017 Bor litt utenfor Bergen. Er vel litt forskjell hvordan bor ja. Anonymkode: 33ade...acc
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2017 #15 Skrevet 22. mars 2017 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så en som ga 1600 kr for annen hver uke. Det var og hvitt + byrå. Hadde håpt på noe sånt. Anonymkode: 33ade...acc Da må du høre med et annet byrå Anonymkode: d5823...142
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2017 #16 Skrevet 22. mars 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da må du høre med et annet byrå Anonymkode: d5823...142 Får høre litt rundt. Gi gjerne tips visst dere vet noen? Anonymkode: 33ade...acc
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2017 #17 Skrevet 23. mars 2017 9 timer siden, koro51 skrev: Jeg betaler kr 170 per time. Man kan betale en privatperson inntil kr 60 000,- per år uten å måtte betale arbeidsgiveravgift. Jeg legger inn i Altinn og registrerer. Trekker fra skatten hennes og betaler skatten til kemneren. Dermed er det hvitt. Ganske så greit;) 170, var lavt. Det skal jo dekke feriepenger og evt sykepenger også, eller dekker du det i tillegg? Anonymkode: ae8fa...6cd
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2017 #18 Skrevet 23. mars 2017 Jeg fikk hun jeg har via mittanbud.no Hun får 200 kroner i timen, hvitt. Vasker 6 timer en gang i uken. Bretter av og til klesvask hvis det ligger en haug ubrettet på vaskerommet. Anonymkode: 48ab5...9b4
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2017 #19 Skrevet 23. mars 2017 Kan bruke Finn småjobber også, ser det ligger ganske mange der både som tar vaskejobber og som ønsker noen til å vaske. Anonymkode: 33e35...d89
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2017 #20 Skrevet 23. mars 2017 Takker for tips. Skal se på det. Anonymkode: 33ade...acc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå