Anonym bruker Skrevet 22. mars 2017 #1 Skrevet 22. mars 2017 Hva var det som gjorde at du visste at du var gravid? Hvilke symptomer hadde du? Hvor tidlig fant du det ut? Anonymkode: 42c42...47e
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2017 #2 Skrevet 22. mars 2017 Jeg ble kvalm ca en uke før forventet mens, følte meg uvel og uggen. Tok testen på den dagen jeg forventet mens og plusstegnet lyste mørkeblått mot meg før jeg var ferdig å tisse på den, og bekreftet med det noe jeg allerede visste. Anbefaler ikke å være kvalm så tidlig da, når du reagerer så kraftig allerede med så små mengder graviditetshormoner i kroppen blir kvalmen heftig etterhvert. Jeg brakk meg til langt ut i femte måned, gikk drastisk ned i vekt og var helt ødelagt. Anonymkode: 31875...d16
Snøfnugget Skrevet 23. mars 2017 #3 Skrevet 23. mars 2017 Mellom 8 og 10 dpo mener jeg å huske. Med nr1: superømme bryst, halsbrann, og kjente ett kraftig stikk i ene siden noen dager etter samleie. Nr 2: halsbrann. Mistet i sa tidlig Nr 3: metallsmak i munnen, festeblødning Kvalmen kom mellom uke 6 og 7 og varte frem til fødsel med begge ungene. Hadde hyperemesis
*Lissi* Skrevet 24. mars 2017 #5 Skrevet 24. mars 2017 "Viste" det bare. Følte meg oppblåst og 4 av 5 ganger hadde jeg ømme pupper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå