Anonym bruker Skrevet 22. mars 2017 #1 Skrevet 22. mars 2017 Det gikk plutselig opp for meg! Min eks, som jeg var samboer med i mange år, var kontrollerende, negativ, sjalu og rett og slett en veldig dårlig partner. Jeg gikk til slutt, og bruddet var stygt og han fikk psykopatiske tendenser med stalking og slikt. Jeg har nå en ny mann, vi har vært sammen i noen år og jeg har blitt til min egen eks 😥 Alt jeg mislikte med han og tingene som fikk meg til å gå... DET ER DET JEG GJØR MOT MIN NÅVÆRENDE. Jeg elsker min mann utrolig høyt, han er så snill og god mot meg, men jeg er kontrollerende, klagere og veldig sjalu. Er det noen som har opplevd liknende eller kan sparke meg tilbake på rett kjør? Anonymkode: 34bd9...73a
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2017 #2 Skrevet 22. mars 2017 Tror du må få profesjonell hjelp om du virkelig er så ille. Snakk med mannen din og si at du vet at du oppfører deg irrasjonelt og at du ønsker å få hjelp til å bli en bedre partner.. Anonymkode: d6692...862
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå