Gå til innhold

Festeblødning, tidlige symptomer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Vi har bestemt oss for å prøve på nr 2. Er i PP 5. 

Har 5 dager igjen til tante rød skal melde sin ankomst men for to dager siden så kom det litt blod, ikke mye men litt. Fargen var sånn rosa creamyish. Så en dag med ingenting.

Og i dag var det ferskt blod på papiret, men ikke sånn at det er behov for tamponger. Og nå er det ingenting igjen. 

Vi hadde oss annenhver dag både før og etter eggløsning denne PP. 

Har ømme bryst, sinnsyyyykt til hodepine, vond korsrygg ++

Har bestandig hatt 30-31 syklus å aldri hatt mellomblødninger. 

Noen formening om hva dette evt kan være? Festeblødning?

Anonymkode: 8ebd7...e06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være en slags festeblødning, eller en annen slags reaksjon på graviditet. Noen får det. Men mtp at det kun er 5 dager til mensen, kan det også være spotting før mensen kommer. 

Pleier du å få ømme bryster, hodepine og vondt i korsryggen (livmoren) før mensen, da? Aldri? 

Anonymkode: fcd4d...c07

Skrevet

Har aldri opplevd spotting før mensen. Har ikke hatt hodepine ei heller vært så sinnsykt trøtt som jeg har vært den siste tiden. 

Har ømme bryst men de kommer som regel samme dagen som mensen melder sin ankomst. 

Skrevet

Da vi startet prøvingen var mensen regelmessig og på klokka. I PP 6 fikk jeg plutselig en bitteliten blødning 2—4 dager før mens. Så etter 15 år med mensen begynte jeg å spotte før mens. Vi ble gravide i PP 9. Lykke til!! !

Anonymkode: 99bc0...8cd

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da vi startet prøvingen var mensen regelmessig og på klokka. I PP 6 fikk jeg plutselig en bitteliten blødning 2—4 dager før mens. Så etter 15 år med mensen begynte jeg å spotte før mens. Vi ble gravide i PP 9. Lykke til!! !

Anonymkode: 99bc0...8cd

Såpass, kanskje jeg bare ønsker dette veldig mye å kroppen tuller litt med meg :) Nå blør jeg ingenting igjen, og puppene er ikke så ømme å tunge som de var. Jaja, mensen skal komme om 3 dager så får bare vente å se :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...