Anonym bruker Skrevet 22. mars 2017 #1 Skrevet 22. mars 2017 Fikk mensen sist 4.mars (varte kun 5-6 dager) normalt 8 dager. Igår kveld begynte kvalmen. Trodde det egt skulle gå over av seg selv i løpet av natten, men i dag tidlig våknet jeg igjen med ekstrem kvalme og følelsen av å brekke meg/spy. Føler det er for tidlig på tegn om jeg skulle være gravid, eller hva tror dere? Anonymkode: 929f6...356
Mamma til 2 søte Skrevet 22. mars 2017 #2 Skrevet 22. mars 2017 Ingen som kan svare deg. Kan være noe du har spist, dagsform, psykisk, gravid, stress, lite søvn.. At mensen din varte 5-6 dager har nok ikke noe sammenheng. Da er du isafall 6-7 uker på vei og ble gravid forrige syklus. Kun en test kan gi deg svar.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2017 #3 Skrevet 22. mars 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Fikk mensen sist 4.mars (varte kun 5-6 dager) normalt 8 dager. Igår kveld begynte kvalmen. Trodde det egt skulle gå over av seg selv i løpet av natten, men i dag tidlig våknet jeg igjen med ekstrem kvalme og følelsen av å brekke meg/spy. Føler det er for tidlig på tegn om jeg skulle være gravid, eller hva tror dere? Anonymkode: 929f6...356 Hender jo at man får en annerledes mensen uten at det betyr noe. Anonymkode: 7f12c...e6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå